• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

III. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 5 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.09.04. 14:47

Üdv!

Tényleg, most mi van????

Egyszerre kell e pénzt kifizetni, vagy külön.külön, lehet h le van írva valahova de most sietnem kell mint állat sorry...

Ja a tűzvarim lehet egy jó kedélyű piromániás is sőt tuti, hogy az lesz :lol: :lol:
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.09.05. 9:34

Kedves csapattagok!
Megkérlek titeket, hogy a formálódó előtörténeteket, és karaktereket dobjátok fel, hogy meglessem őket. A kapcsolati hálótokat, rendelkezésetekre álló felszereléseket is jó lenne megbeszélni. Amennyiben úgy gondoljátok, az előtörténet kidolgozásában is segítséget nyújtok - nem tudok róla, hogy része lennék az előtörténeteket értékelő bármilyen szervnek, és mivel a közös szórakozásunk lesz a lényeg, és hogy ti nyerjetek - amennyiben valóban olyat domborítotok ;) - szívesen ötletelek veletek elősztorin, vagy bármin!

Jó játékot!
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.09.05. 9:40

Ide, vagy egy e-mail címre kéred az anyagot?
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.09.05. 14:52

Kérlek titeket, ide tegyetek fel mindent, vagy a szokolaimeister@gmail.com címre küldjétek - hamarabb észreveszem;) - mert a profil emilcime nem az enyém. Az MSNcimet viszont átirtam sajátra, felvehettek nyugodtan!
Jó játékot!
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.09.05. 21:43

Dierol, most akkor az egész csapatét elküldted és akkor neked adjuk oda a talin, vagy csak a sajátod?
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.09.05. 22:34

A teljes csapatot befizettem. A mocskos anyagiakat pedig majd a találkozón megbeszéljük :)
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.09.06. 21:07

Köszi szépen.:D Amúgy már kész a nekróm 1. szintje.:D
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.08. 13:50

Deirol szintén köszönöm az előzékenységedet.
Majd meghívlak egy sütire. :D

Az előtörténetek közös részét a találkozásunkkal a héten feldobom.
Valamint a karakterem félig meddig kész vázlatát.
- Remélhetőleg.-


Nos ha már van KM akkor megkérdezném hogy a varázslóknak engedélyezel e olyat, hogy pl: rúna mágia 2 fokon már első szintem kp ráfordítása nélkül?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2009.09.09. 10:07-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2009.09.08. 13:55

Pelso írta:Nos ha már van KM akkor megkérdezném hogy a varázslóknak engedélyezel e olyat, hogy pl: rúna mágia 2 fokon már első szintem kp ráfordítása nélkül?

A rúnamágia 2. fokon 10kp -oktatás bónusz. Annyi ingyen dolog van ami a varinál le van írva az induló pakkba, a többit mindent meg kell venni.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.09.08. 22:04

Ahogy Con írta: ami az UTK-ban le van írva! Szerintem 10. szintre semmi hátrányod nem lesz abból, hogy 10 kpval több vagy kevesebb - gondolj bele: a 100 manádhoz képest +/- 3 mana :P
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.09.09. 9:51

Rendkívül kedves és köszönöm az egységesválaszt de a kérdést nem azért tetem fel mert nem ismerném az UTK tartalmát. Hanem mert ide haza a saját asztali játéknál egyetértünk abban, hogy a varázsló 10 kap és az azért kapok képzettségek nem mutatnak olyan egészséges szintet mint más karaktereknél.
Így az előző kérdésem csak ara irányult, hogy megtudjam ezzel a nézettel menyire ért egyet a KM a III csapatban.
Igaz úgy fest nem tettem elég világosan fel a kérdést.
Akkor majd most.

A varázsló amúgy igen is méltánytalan hátrányok érik.
Ere kiváló példa ha össze hasonlítjuk a paplovaggal.
Legalább olyan félelmetes varázshatalma van és még több képzettsége is.
És nem utolsó sorban mivel a paplovag iskola 6 KAP és emelet kegyp-ra és HM-re ép eleget tud költeni. Igaz, hogy neki se marad több amit kénye kedve szerint elkölthet. Ellenben a varázslóval ellentétben neki több döntési szabadsága van.
Ugyanis dönthet úgy, hogy nem költ fp-re a varászló meg ha szeretne 2 hejet 3-as manna látást vagy a manna pontjait vagy a képzettségpontjait nyirbálja meg.
Tehát elégé zavaró, hogy nincs mozgás terem.

Aztán meg ha ép olyan kedvem lenne, hogy egy régi varázsló dinasztiából szeretnék származni akkor az a következő hátért igényli. És itt igyekszem valósághű lenni.
10 pont varázsló iskola
3pont manna látás
0 mágikus és pszi fogékonyság
1 nemesi vér ( figyelembe véve, hogy legalább olyan befolyása van annak ha valaki egy varázsló dinasztia szülötte mint ha egy bárói vagy egyenesen a királyi család tagja lenne.)
1-3 vagyon. ( ez természetesen elhagyható)
1-3 ranag
14 KP
24 MP
53-56 karakter alkató pont. Tehát 3-7 pontot le kell vonnom vagy a manna pontomból vagy a képzettségpontjaimból.
A faji hátért itt nem említettem még meg.

Ezzel szemben amit most alkotok meg.
Egy eldugott erv porfészek paraszti családjának nyolcaid gyermeke.
10 varászló iskola
0 mágikus és pszi fogékonyság
2 manna látás
17 kp
21 manna pont
Tehát van 90 mannám és annyi tudással rendelkezem amivel szerintem rendelkeznem kéne.
- így azt a feltételezést, hogy azért kérdeztem amit kérdeztem, hogy 2 MP-vel több legyen ki kérem magamnak.-

Tehát egy paraszt gyermekeként többet tudok és több mannám van mint egy varázsló házaspár legtehetségesebb gyermekének.
Míg egy pap, paplovag vagy egy BM esetén a nemesi háttér és a 3 fokú manna látás kijön anélkül, hogy a MP v. a KP bánná.
A lista első két pontjánál kegy vagy HM. De ez igaz a többiekre is.

Végezetül nincs mozgásterem, és ha még is mozogni kívánok akkor sokkal nagyobb áldozatokra vagyok kényszerülve mint a többi karakter, valamint mindezek fényében még 6 kp elengedése után sem puhatolózhatok. Mindezt csak azért, hogy egy valóságos és életképes karakter jöjjön létre és nem egy olyan aki 1 fokú értékbecslés nélkül egy 3 rezes papucsért 3 aranyat fizet.
Mi ez ha nem hátrány?

UI:A mozgásteremet tudomásul vettem.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2009.09.09. 10:29

Pelso írta:Rendkívül kedves és köszönöm az egységesválaszt de a kérdést nem azért tetem fel mert nem ismerném az UTK tartalmát. Hanem mert ide haza a saját asztali játéknál egyetértünk abban, hogy a varázsló 10 kap és az azért kapok képzettségek nem mutatnak olyan egészséges szintet mint más karaktereknél.
Így az előző kérdésem csak ara irányult, hogy megtudjam ezzel a nézettel menyire ért egyet a KM a III csapatban.
Igaz úgy fest nem tettem elég világosan fel a kérdést.
Akkor majd most.


Én ezt elhiszem, hogy asztaliban másképp egyeztetek meg, és közös véleményen vagytok, sőt ezt el is fogadom hiszen a Ti játékotok, a Ti szórakozásotok. Ellenben a verseny szelleme megkívánja, hogy ha a Te varázslódat előnyökkel illetjük (plussz ingyen képzik) akkor az összes varit megilletik ugyanezek a dolgok. Sajnálom, de nincs buhera, a szabálykönyv alapján kérem a karaktereket elkészíteni.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.09.09. 12:32

Kedves Pelso!
Csütörtök este érek vissza pestre a saját gépem elé. Akkor nagyon szívesen átküldök neked egy exceltáblát, amiben varik vannak kidolgozva többféle háttérrel, 15. tszig. Mágiára vannak kihegyezve, de ha kihagysz 1-2 mágiaformát, akkor simán belefér az értékbecslés, meg mindenféle ilyesmik ;)
Ha küldesz emilcimet, átdobom neked.

Jó játékot!

UI: Lassan többiek is mutassatok valamit, hogy legyen időnk átbeszélni mindent! ;)
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.09.10. 17:52

Üdv!

A hétvégre tervezem a karakter megalkotását. Én is köszönöm az összeg rendezését :)

Amint lehet el is küldöm a karaktert.

Maradok: Vyan
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.09.10. 19:09

A ronda statisztikák (remélem nincs benne hiba)

Név:Omar
Faj: Ember
Jellem: Káosz
Kaszt: Harcos
Szülőföld: Taba-el Ibara

Tulajdonságok:
Erő----------19
Állóképesség-14
Gyorsaság---12
Ügyesség---12
Egészség---14
Szépség----12
Intelligencia 13
Akaraterő---14
Asztrál-----13
Érzékelés-- 12

ÉP: 14
FP: 28

Háttér: 9
Rang (Hírnév) 3
Adottság (erő) 1
klám, rend iskola (harcos) 5

Képzettség pontok=13 (intelligencia)+41(háttér)=54

Megnevezés:----------fok
Élő nyelv-dzsad-------3
kultúra-dzsad---------3
Helyismeret-El Sobira-3

Kaszt biztosított képzettségek:-----fok
Fegyverhasználat* - kardok-----------3
Fegyverhasználat* - nehéz kardok-----2
Fegyverhasználat* - buzogányok-------2
Fegyverhasználat* - nyeles f.--------2
fájdalomtűrés*-----------------------2
harctéri gyakorlat*------------------2
pajzshasználat*----------------------2
állatismeret (hátasok)*--------------1
lovaglás*----------------------------2
Futás*-------------------------------2
Mászás*-----------------------------15
Esés*-------------------------------15
Akrobatika*-------------------------15

Felvett képzettségek:
Megnevezés:-------------fok----a szint ára---4. szintű oktatás miatt:
Pusztakezes harc*--------1--------1-----------------1
fegyverismeret*----------1--------1-----------------1
Úszás*-------------------2--------3-----------------2
Szexuális kultúra--------2--------3-----------------3
kultúra-pyarroni---------3--------8-----------------8
nyelv-pyarroni-----------3--------8-----------------8
kétkezes harc------------1--------2-----------------2
vakharc------------------1--------2-----------------2
szerencsejáték-----------1--------1-----------------1
írás/olvasás-------------2--------8-----------------8
ékesszólás---------------1--------1-----------------1
legendaismeret-dzsad-----1--------1-----------------1
Udvari etikett-dzsad-----1--------1-----------------1
Művészetek–tánc----------2--------5-----------------5
állatismeret(siv. fenev)*3--------8-----------------5
------------------------------------------Összesen:49 pont

10. szintre:
Elosztható pontok szintenként: 41 pont
Összesen: 9*41=369 pont
--------------------------Pontok---Ára
FP (fájdalomtűrés):--------45------45
KP:-----------------------140-----140
Pszi:-----------------------0-------0
Kegy pont (vallásismeret):--0-------0
HM (Harctéri gyakorlat):---92-----184
-------------------------Összesen:369

Képzettségek:--------------------------fok----új szint--az új szint ára--oktatás miatt--bünti:
Fegyverhasználat* - kardok--------------3--------4-------------15-------------13--------+6
fájdalomtűrés*--------------------------2--------4----------(5)15-------------11
harctéri gyakorlat*---------------------2--------4----------(5)15-------------11--------+9
Akrobatika*----------------------------15----+60%=75%-------------------------12
Pusztakezes harc*-----------------------1--------4-------------19-------------13--------+3
fegyverismeret*-------------------------1--------3-------------10--------------6--------+1
Szexuális kultúra-----------------------2--------3--------------5--------------5
kétkezes harc---------------------------1--------4-------------28-------------28--------+6
vakharc---------------------------------1--------3-------------13-------------13--------+1
--------------------------------------------------------------------Összesen:112-------+26
Totál:138 pont
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 5 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség