• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 10 / 16 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.25. 18:51

Szia Yvett!

Miért lenne örülök ha veled egyezkedhetek :)

Garma
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.25. 19:06

Szia Yvett!

Nekem annyi kérdésem lenne, hogy a hajózás szakértelemhez milyen szakértelem és tulajdonság megkötéseket társítasz?

@Mindenki más
Milyen nyelven tárgyalunk egymással? Én toroniul tudok alapból.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.25. 19:40

Shia-ko

Még meglátjuk melyik karimmal tudok jönni. Az ashaoni ervül, toroniul és a közösön is nyomja. Nomeg egy kicsit niarein, de az csak 2.-es. :) Mivel Herold, ha jól tudom szintén toroni anyanyelvű, így ha Garmának is megfelel kenhetjük toroniul.
Ha meg végül famor stratéga leszek, akkor akár ó-kyrül is. :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.25. 20:08

Szia Yv!

Örülök hogy itt látlak ;) .

Nyelvkérdés: tolmács lesz a fedőszakmám...

Kegyelt kérdés:

Képzettségből adódó kegypontok
a háttérnél írja:
"...Az a
karakter aki rendelkezik a Kegyelt Háttérrel, minden Tapasztalati szinten a Vallásismeret képzettség általa birtokolt fokánál feltüntetett mennyiségű kegypontot kap, amit tovább növelhet Karakteralkotó pontjaiból..."
ezzel szemben a képzettségnél így kezdi, az ide vonatkozó passzust a 3. foknál:
"...A
pap, vagy paplovag..."

Kérek egyértelmű döntést hozni, mert a könyv önmagával került ellentmondásba.

Varázslatok használata
a háttérnél írja:
"... Ahhoz azonban, hogy a Kegyelt képessé váljon a Szakrális mágia fohászainak használatára, bírnia kell a Vallásismeret képzettség 3. fokával."
a képzettségnél írja:
"... A karakter a Kegyelt előny birtokában az adott istenség varázslatait alkalmazza és képes a kegy pontjai által megengedett varázslatokat a Szakrális mágia fejezetben leírtak szerint létrehozni..."

Ez egyértelmű.

Imák
Erre vonatkozóan csak a háttérnél találtam annyit, hogy ha még nem igazi pap akkor csak napkeltekor képes megújítani a kegypontjait, esetleg fontos(az istennek) cselekedetek előtt, áldozatok után .

ME bónusz
Ha a kari elmélyült hitében(gyakorlatilag KM hatáskör) akkor kaszttól függetlenül adja a képzettség.

Összegzés:
-képes kegypontjai határáig fohászokat létrehozni HA bír a vallásismeret képzi min 3. fokával
-kegypontot csak napkeltekor vagy különleges esetben nyerhet
-az, hogy a képzi ad e + kegypontot szintenként KM-i döntésre vár
-ME a KM dönt róla.... gondolom előtöri/játék alapján.

Amennyiben valamit rosszul látok kérem jelezni...

Famor stratéga: biztos hogy kell nekünk az a pár "hűséges" követő, akit megbecsülése jeléül küld a Birodalom? :D
Félre ne értsd, ha tetszik gyere a stratégával. ;)
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.25. 20:58

Sziasztok!

Köszi a bizalmat :)

Újra leírni nem szükséges, visszanézem a dolgokat és max. 2-3 napon belül választ kaptok. Aztán ami kimarad (elképzelhető) úgyis szóltok róla még egyszer.


Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.26. 5:03

Yvett

Ok. Előre is köszi a segítséget.


Herold

Ha famor stratéga: Elvileg a Családtagunk ügyesen elintézte ezt a szupertitkos menekülést és Ifinben nyomunkat vesztették, legalábbis a kaland idejére. :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.26. 18:39

Egy mezei Tell Vili leszek, max a Család intézi el... de tudod, hogy akkor sokkal lógsz nekik :evil: .

Külhoni gladiátor csapatot emlegettél: a famor toroni, az orvgyilkos toroni, a harcos toroni ...
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.27. 5:09

Egy mezei Tell Vilit minek bérelnének fel, ha lehet olyat is, aki el tudja vezetni a kifelé igyekvő csapatot Toron kesze-kusza alvilágában? 8) :D Én megelőlegeztem a bizalmat, hogy lesz helyismereted, mint toroni és így te fogsz hajót találni meg ilyenek. :)
Tehát nem a Családdal kell elintéztetni csak azért írtam "Családtagot", mert az biztos kiismeri magát a rosszarcú körökben.

A külhoni csapatot úgy értsd, hogy nem egy toroni nemesház színeiben indul a csapat, hanem valami külhoni címer alatt. Az, hogy a csapattagok helyiekből lettek felfogadva már más kérdés.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.27. 10:39

Van egyenkarakterlap, amit nem kötelező használni, de ebben lehet szintre bontani azt, hogy mit mely szinten veszel meg a karinak. Igaz nektek kell számolni, lévén ez egy word doksi.
Letölthető innen: http://viragmagus.tar.hu/karlap.doc



Shia-ko:

A 3.fokú hajózáshoz szükséges követelmény:
Gyenge követelmény: Időjóslás, Hadvezetés
Erős követelmény: Csomózás, Térképészet



Quator:
7, Hogyan kezeljük a Kegyelt, de nem pap karikat? Kegyelt+Vallásismeret 3. kombinációval ugyebár napi egy adag Kegypont jár, de mi a helyzet a szent szimbólummal? Egyrészt kell-e, másrészt lehet-e a karinál, illetve mennyiért?
Járni nem jár a Kegypont, csak ha napfelkeltekor imádkozik a karakter. :)
Egy ilyen karakter nem pap – vagyis szent szimbóluma nincs. Venni nem tud, mert nem úgy árulják, mint a zöldséget a piacon. A szentszimbólumot ki kell érdemelni, egy évig készítik, és pappá szenteléskor kapja meg a pap – vagyis egy sima Kegyelt karakter, aki nem lett pappá szentelve nem birtokolhat szentszimbólumot.
Itt van egy ellentmondás, mert ugye némely varázslatnál oda van írva: „meg kell érinteni a szentszimbólumot”, „fel kell mutatni a szentszimbólumot” – a Tuanos válasszal ellentétben nem sújtják hátrányok a Kegyelt, de nem pap karaktert, hisz bizonyára van egy becses tárgya, jelképe, mely kötődik hozzá is és az Istenéhez is kapcsolódik. Na ez a tárgy lehet a Kegyelt karakter vallási szimbóluma – de nem szentszimbólum! A további megkötések élnek rá: napi 1x ima napfelkeltekor és esetleg, ha…


8, Neked mennyire fér bele az eddigi talikról megszokott "tiadlanból jöttem, harcművészet, szamurájos kártyakép" és egy nem tiadlani iskola? (Ashaoni Tűzmester, Pyarroni Varázsló, Barbár?)
Kérdés, hogy csak harcművészetet tanult karakter, vagy kapott slan kiképzést is?
Előbbinél: tűzmester lehet, varázsló fogszívva, mert lehet addigra kiöregedik, barbár semmiféleképpen, hisz az egy népcsoport.
Másodiknál: egyik sem lehet.


9, A fejenként járó 150 MP-be beletartozik a saját magunk készítette varázstárgy is. Viszont a Tűzmester Rend különlegessségeként 3.TSZ-en kapott nem túl stabil tetkó az rendi különlegességként ingyé van vagy azt is ki kell csengetni a 150-es keretből?
Amiket a rendek adnak mágikus dolgokat, azok nem számítanak bele a 150 Mp-os keretbe.


10, Tűztetkó használatánál mire dobatod a Tapasztalati Mágia próbát? IQ vagy Akaraterő?
Akaraterő


11, Ha ettől függetlenül mint "varázstárgy" összeeszkábáltam egy második tetoválást a 150 MP-s keret terhére, akkor arra is kell mindig dobálni a képzettségpróbát vagy mivel az fix varázslatot tartalmaz és nem szabadon erősíthetőt, így az "egyszerű" varázstárgy?
Ez Rúnamágikus tetoválás lenne? Mert akkor azt csak aktiválni kell, az már nem kíván Akaraterőpróbát.


12, Mivel BM-i mágiát is tanítanak Ashaonban a BM-i tetkókat felvehetem szintén a 150 MP-ből? Illetve, ha nem is én csináltam magamnak, de tudom MP-vel pumpolni/feltölteni/használni őket?
Igen, felvarrhatóak ezek is a keretből, s igen, te is tudod önmagadnak feltölteni őket, ha van annyi Mp-od és ismered a bm tap.mágiát legalább 3.fokon; öt perces rituálé segítségével (darabonként!).


13, Ha tiadlanból leköltözött egy kereskedő család és a még északon született, serdülő gyermeküket szeretnék beadni a Lar-Dor-i iskolába, ha már pár éve ott élnek Pyarronban, akkor az Északi Iskolába beveszik-e?
Ezt ha jól tudom már Togar megválaszolta, ugyan azt tudnám mondani.


14, Varázstárgynál egy gyűrű foglalkoztat, ami mondjuk elemi levegőt idéz (igazából mindegy mit valami őselemet, majd kitalálom, ha ezzel lennék, hogy mit). Nos lehetséges, hogy nem egy komplett formázott varázslatot rovok a rúnákba és idézek meg alkalom adtán, hanem formázatlan őselemet? Illetve ami még sarkallatos, hogy az így odapöttyentett adag őselemet lehet-e még ekkor formázni?
A megidézett formázatlan őselem vagy paraelem energiája feloldódik a manahálóban. Lehet formázatlanul gyűrűbe rakni bármit, csak nincs értelme egy átlagembernek.
Ahhoz, hogy ezt a gyűrűből megidézett őselemet/paraelemet formázatlan állapotából uralma alá hajtson egy karakter és formázni tudja véleményem szerint szükséges a 4.fokú Őselemi mágia képzettség ismerete.
Van arra mód, hogy itt „részfelhasználás” történjen (pl. 5E-ből csak 3E-t hajt uralma alá a mágiatudó), de ebben az esetben a gyűrű teljesen kiürül és újratöltődésig nem használható; a formázatlan őrselem/paraelem feloldódik a hálóban.
Itt jegyezném meg: pl. tűzszőnyeg – ha 5E-vel van rúnamágikusan felírva, akkor nem hozható létre csak 3E-gel – az jön létre és olyan erővel amit a rúnamágikus jelekkel a gyűrűbe lett foglalva! Viszont ezt egy varázsló 4.fokú Őselemi mágiával már újraformázhatja a szabályoknak megfelelően.


4, Tűznyíl tetkó szerintem:
Tetoválásba kötés 1 MP
MAV 13 MP
Tűznyíl (2E) 8 MP
Körönként töltődés (2E miatt) 24 MP
Gondolati aktiválás 10 MP
Összesen 56 MP

A végeredmény 2E-s tűznyíl körönként.
2E tűznyíl létrehozása csak 6 Mp-ba kerül (Az elemi erő kerül 4Mp/1E-be)
Tehát a végeredmény 54 Mp-ba kerül a gyűrű. Egyébként jól van felírva.


5, A Smaragd jele (ld.: ÚTK 335.o. első hasáb utolsó tetoválás)
Ennél csupán az a kérdés, hogy ilyet tetováltathatott-e magára a karakter és ő maga tudja-e tölteni? (Szerintem mindkettő igen, de azért tisztázzuk.)
Mint minden más boszorkánymesteri tetoválással, ezzel is rendelkezhet a karakter. Ahogy a többit, ezt is tudja tölteni önmagának 5 perces rituáléval, ha rendelkezik a szükséges Mp-kal (meg természetesen ismeri a Tap.mágia-bm képzettséget legalább 3.fokon).



Herold:
1.(71 mp)
MAV--13 mp
teleport(3 kg)--3 mp
távolbahatás(+100 m)--20 mp
töltődés(folyamatos)--24 mp
aktiválás(gondolati)--10 mp
leplezés--1 mp
1. tárgy leírás: max 3 kg súlyú tárgyat teleportál 1 E vel 100 m en belül. Mind a tárgyat mind a célterületet látni kell. A tárgy kisugárzása leplezve van így manalátó háttérrel nem felfedezhető. Folyamatosan használható.
Ez így mind szép és jó, de q.tápos.
Ha Dreemernek nincs ez ellen kifogása :P :D
(Egyébként felfedezhető, ha direkt szemléli a manahálót egy manalátó és megdobja az asztrál próbáját –1-el :wink: )


2.(79 mp)
MAV--13 mp
elemi erő(1E,csóva)--5 mp
méreg teremtés(1 lat)--5 mp
távolbahatás(+100 m)--20 mp
aktiválás(gondolati)--10 mp
töltődés(folyamatos)--24 mp
leplezés--1 mp
2. tárgy leírás:az alant írt mérget freccsenti 1 lat(fogalmam sincs ez mennyi, hányszorosa egy adagnak) mennyiségben egy 100 m-en belül tartózkodó látható célpontra. Leplezett és folyamatosan töltődik.
1lat az 1 grammnak felel meg. Namármost, egy adag méreg úgy 1 centnyi lehet. 1 centnyi anyag pedig sok mindenben függ attól, hogy mekkora súlyú, hogy milyen anyagról van szó – pl. más egy légméreg egy adagja és más egy tégelybe zárt zselészerűségé… :roll:
Kontaktméreg – vagyis valamilyen cseppfolyós lötyiről van szó… sztem az 1 lat = 1 adagnak felel meg, ami kontaktméregnél bőven elég...
A tárgy és a méreg rendben van. De itt is megjegyzem, hogy Dreemer hatásköre már azt eldönteni, hogy ezt a körönként (vagy sűrűbben) használható tárgyat engedélyezi-e ebben a formában. Én csak azt néztem meg, hogy jól van-e összerakva (ez a teleport tárgyra is vonatkozik.
És ugyan így ez is felfedezhető, ha direkt szemléli egy manalátó a namaáramlásokat és megdobja az asztrálpróbáját –1-gyel.



Kegyelt kérdés:

Kegyelt háttér 0.fokú Vallásismerettel: nagyonnagyritkán segíti meg istene a karaktert
Kegyelt háttér 1.fokú Vallásismerettel: picit sűrűbben segíti meg a karaktert az istene (ha szerzett a szerepjátékával kegypontot, akkor azokat ösztönösen használja fel, ezt a KM hivatott eldönteni!)
Kegyelt háttér 2.fokú Vallásismerettel: még mindig csak ösztönös alkalmazása a szakrális mágiának, a KM hivatott dönteni, hogy mikor ad segítséget, mit és mekkora mértékben
Kegyelt háttér 3.fokú Vallásismerettel: A szakrális mágiát már nem ösztönszerűen űzi, hanem akár csak egy pap, fohásszal-imával kéri istenének segítségét. A szerepjátékkal eddig megszerzett kegypontokat gyarapíthatja KAPból vásárolt kegypontokkal. Naponta csak egyszer imádkozhat – napfelkeltekor – a hatalma visszaszerzéséért, vagy nagyon kivételes esetekben, ha az istennek nagyon fontos feladatot hajtott végre.
Kegyelt háttér 4.fokú Vallásismerettel: Itt sem kapja meg a +2 Mp-ot szintenként, mert az csak a papok-paplovagok kiváltsága. Egyebeket – a hitből fakadó védelmet, és a +2 Iq próbát esetenként megkapja. Számára nem elérhető az alapvarázslatok kegypont nélküli alaperősítésben megidézett hatalomhasználat.
Kegyelt háttér 5.fokú Vallásismerettel: u.a. mint előbb, csak a módosítók +3-asok… Azt hozzáteszem, hogy szerintem egy nem felszentelt pap/paplovag karakter nem jut ilyen szintre a vallásismeretben – persze ez meg KM függő …
Kegyelt háttér – felszentelt pap/paplovag: minden bónusz érvényes rá (+ kegy pont, + ME, + iq próbamódosító, stb.), amit a könyv taglal a megfelelő fokú Vallásismereti képzettségnél. Kegypontjait egy nap 1x maximálisan visszanyerheti és még 6x 20 körig tartó imával a max. kegypontjának felét VAGY naponta 8x 20 körig tartó imával a max.kegypontjainak a felét.
Itt már nincs megkötés, hogy csak akkor folyamodhat Kegyért, ha teljesen kiürült az elméje. Viszont a túlzott kérés rosszalláshoz, kegypont megvonásba torkollhat!


ME bónusz
Ha a kari elmélyült hitében(gyakorlatilag KM hatáskör) akkor kaszttól függetlenül adja a képzettség.
Igen, a ME-t megkapod amit ad a Vallásismeret képzettség megfelelő foka akkor is ha nem vagy pap, csak kegyelt.



Dreemer írta:Anyi ajánlást kaptam tölük hogy áltlaános célú casptot csináljatok, ami elvielg midnen helyzetnben életképes.
(leglaábbis én igy értettem meg)

Annyit tennék hozzá, hogy nem minden helyzetben életképes, hanem életre való karaktereket alkossatok (bár nektek ez nem szokott annyira nehézségbe ütközni). A lényeg az, hogy éljen a karakter és ne csak kihegyezett számhalmaz, statisztika legyen. Nincs általános célú csapat – minden karakternek/kasztnak/rendnek/klánnak megvannak a saját céljaik … ezt hangoljátok össze, amit ha jól olvasok megy is sikeresen :)


Remélem mindenre választ adtam. Ha nem írjátok nyugodtan.


Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.27. 13:21

Yvett

Köszi a válaszokat!

A rám tartozó részekre írok, de nem hőbörgésnek, csupán válasznak. :)

Karilap: Az egyen karilap nekem ok csak, ha nem haragszol kiegészítem néhány dologgal. (Pl.: felszerelés, kinézet, stb.)


Egy olyan kérdésem merült fel megnézve a karilapot, hogy most nem kérdéssorozunk, hanem összefüggő szöveget vártok?


Kegyelt+szimbólum: Okés. Nekem az volt a lényeg, hogy "jobbhíján" mást is fel lehet mutatni, ha a leírás azt kéri. :wink:

Kérdés, hogy csak harcművészetet tanult karakter, vagy kapott slan kiképzést is?
Előbbinél: tűzmester lehet, varázsló fogszívva, mert lehet addigra kiöregedik, barbár semmiféleképpen, hisz az egy népcsoport.
Másodiknál: egyik sem lehet.


Alapvetően olyan 10-12 éves koráig a családja körében tanulta a harcművészetet meg a kultúr dolgokat és utána előtörténetből elköltözik a család, majd az új helyen letelepedve már a helyi iskolába (ashaon, lar-dori) adják a gyereket, hogy legyen valami "szakmája" is.
Slan kiképzést és főleg slan pszit nem tanul egyik ötletem sem, csak magát a harcművészetet 2.fokig és utána mester nem lévén nem is fejlesztem csak azt gyakorolja, amit megtanult.
A barbárt éreztem, hogy nehéz megmagyarázni. :) Az annyi lett volna, hogy 1-2 évesen egy csatakarddal karöltve partra sodródik és jól felneveli a törzs. A csatakardot emg fegyverhasználattal "egyszerűen" nehézkardként kezeli. :angel: (Bár ezzel úgyse lettem volna, csak a teljesség kedvéért kérdeztem meg.)

Amiket a rendek adnak mágikus dolgokat, azok nem számítanak bele a 150 Mp-os keretbe.


Ok.

Akaraterő


Ok.

Ez Rúnamágikus tetoválás lenne? Mert akkor azt csak aktiválni kell, az már nem kíván Akaraterőpróbát.


Igen. Amit kérdezgettem a beszélgessünk topicban nemrég.

Igen, felvarrhatóak ezek is a keretből, s igen, te is tudod önmagadnak feltölteni őket, ha van annyi Mp-od és ismered a bm tap.mágiát legalább 3.fokon; öt perces rituálé segítségével (darabonként!).


Ok. Egy darab lesz és ha azt után kell töltenem, akkor már a csapat jórésze halott lesz. :D

Varázslóiskola: Igen Togar válaszolt, csak azért kérdeztem, hogy a talin is úgy van-e. Egyébként ok.

A megidézett formázatlan őselem vagy paraelem energiája feloldódik a manahálóban. Lehet formázatlanul gyűrűbe rakni bármit, csak nincs értelme egy átlagembernek.
Ahhoz, hogy ezt a gyűrűből megidézett őselemet/paraelemet formázatlan állapotából uralma alá hajtson egy karakter és formázni tudja véleményem szerint szükséges a 4.fokú Őselemi mágia képzettség ismerete.
Van arra mód, hogy itt „részfelhasználás” történjen (pl. 5E-ből csak 3E-t hajt uralma alá a mágiatudó), de ebben az esetben a gyűrű teljesen kiürül és újratöltődésig nem használható; a formázatlan őrselem/paraelem feloldódik a hálóban.
Itt jegyezném meg: pl. tűzszőnyeg – ha 5E-vel van rúnamágikusan felírva, akkor nem hozható létre csak 3E-gel – az jön létre és olyan erővel amit a rúnamágikus jelekkel a gyűrűbe lett foglalva! Viszont ezt egy varázsló 4.fokú Őselemi mágiával már újraformázhatja a szabályoknak megfelelően.


A varázslóm, amihez a kérdés tartozik "elementalista" lenne fő profilban, így őselemi mágia 5., tehát akkor meg tudja oldani, hogy csak a formázásokat kelljen fizetni az alap őselemet meg odapöttyinti a gyűrű, ennek örülök. :)

2E tűznyíl létrehozása csak 6 Mp-ba kerül (Az elemi erő kerül 4Mp/1E-be)
Tehát a végeredmény 54 Mp-ba kerül a gyűrű. Egyébként jól van felírva.


Itt azért számoltam 4MP/E-vel, mert úgy vettem, hogy egy ashaoni tetoválós kolléga csinálta ezt is neki és a tűzvarázslói tűznyíl varázslatot foglalja bele, ami 4MP/E költségű. (Mondjuk az a 2 MP nem sok vizet kavar szerencsére.)

A Smaragd jele: Ezt fentebb is megválaszoltad, mégegyszer köszönöm.

Kegyelt kérdés: Részemről nem leszek kegyelt, aki nem pap/paplovag, mert kéne a +Kegypont. :) (Ez nem durcogás, egyszerűen így nem jön ki az ötletem. :wink: )

Igen, a ME-t megkapod amit ad a Vallásismeret képzettség megfelelő foka akkor is ha nem vagy pap, csak kegyelt.


Itt csak annyit kérdeznék, hogy akkor mégis kell Kegyeltnek lenni a +ME-hez? Mert a Beszélgessünk... topicban pont ezt a felvetésemet cáfoltad meg Orwen kérdésénél és azt írtad, hogy elég ha hívő, de Kegyelt háttér nem kell a képzettség mellé. :?


Méegyszer köszi a segítséget. Nekem minden kérdésemet megválaszoltad és csak 2 új merült fel.




Csapat (főleg Garma :D )

Mivel a jelenlegi toroni gladiátorcsapatba nem nagyon lehet betunkolni a pyarr Rend-Élet varázslót és minden kérdéses dologban "leokézódott" a tűzmester, így sok hezitálás, kilengés és átdolgozás után mégis maradok: Tamori Shiki a tiadlanból elszármazott, tetovált Ashaoni Tűzmester :villas:

A gladicsapatban a BM posztot harácsolnám be magamnak ezek alapján.
Garma így amire még nincs emberünk (márha helyes a felvetésem, hogy Shia-ko a gladiátor pozícióját tölti be):
Stratéga
2 Tőrvető
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.27. 13:40

Akkor én megvagyok a karakterrel számügyileg, előtörténetet hamarosan rögzítem, de az is megvan ugye nagy vonalakban.
A statot viszotn véleményezhetnétek, mivel ez lesz az első tankom, mégha igencsak kiokosított, így nem szeretném ha egyensúlytalanségok lennének benn:

FP 94
ÉP 15

KÉ 50
TÉ 104
VÉ 130
CÉ 31

fegyverhazsnálat:
1 4. fok (főfegyver)
4 2. fok (a kötelezően tanított alapfegyverek)
fájdalomtűrés 4. fok
harctéri gyakorlat 4. fok
pajzshasználat 3. fok
pusztítás 3. fok
pusztakezes harc 2. fok
vakharc 4. fok
vértviselet 4. fok

Erő 17
Gyorsaság 15
Ügyesség 15
Állóképesség 13
Egészség 14
Karizma 8
Akaraterő 14
Intelligencia 12
Asztrál 13
Érzékelés 14
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.27. 13:48

Shia-ko

Ha a feltüntetett harcértékek nem a mágikus főfegyverrel ennyiek, hanem ez az alap, akkor jó tank leszel. :D Komolyra fordítva szerintem jól sikerült.

(Bár ez már tényleg a TÁP orrba-szájba kategória, de azért egy vélemény: A pusztítás 3. fok nem éri meg. Az, hogy +1 vagy +1k3 sebzést kapsz szerintem mindegy. A 2. fok meg a 4. fok lehet fontos a túlütésküszöb miatt. :) Én személy szerint pusztítás 2. mellett inkább a vértviseletet nyomtam volna fel 5.fokra.

Mégegyszer hangsúlyoznám az esetleg futólag beleolvasóknak, hogy ezt nem táposcsirkenevelésnek mondtam, csupán észrevétel az első tankra kért véleményezéshez.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.27. 14:17

Quator!

A karilap nem egyen karilap amit használni kell, csak egy lehetőség. Én ezen kérem a saját jk-imtól a dolgokat, mert nekem az átnézés így könnyebb.
A felszerelés, kinézet, jellem úgy gondoltam befér a táblázatos részek alá, az, hogy nem csináltam nekik külön fejezetet már :P ... legyen a kedves jk kreatív :mrgreen:

Nekem mindegy, hogy hogy külditek el az előtörit. Ahhoz nincs közöm. Vagy igen? Azt is át kell néznem?
A lényeg, hogy egyedi karakter legyen, egyedi előtörivel, ötletességgel, minél jobb szemléltetéssel. A sablon, lapos előtöriket bizony kénytelenek leszünk lepontozni...

A szent szimbólumhoz annyit fűznék hozzá, hogy a szabály megalkotóitól olyan választ kaptam e kérdésre még régebben, hogy a kegyelt karakter, aki nem avatott pappá, annak ugye nem lehet szentszimbóluma és mivel nincs szent szimbóluma a Kegy pontjainak kétharmadát tudja csak elvarázsolni és a többi megkötés is él miszerint ha nem látod akkor nem tudsz varázsolni. Ez hülyeség, mert ha nincs valami nem láthatod... vagyis így a kegyelt, de nem pap karakter sosem varázsolhatna... :roll:


A tiadlanból származó karaktereket akkor megbeszéltük.
(én mondjuk megnézném azt az 1-2 éves gyereket, hogy hogy sodródik partra egy csatakarddal :lol: - mert hogy partra sodródik okés, meg hogy szívós okés és életben marad a barbárok közt és a saját fegyvereivel tanul harcolni)


2E tűznyíl létrehozása csak 6 Mp-ba kerül (Az elemi erő kerül 4Mp/1E-be)
Tehát a végeredmény 54 Mp-ba kerül a gyűrű. Egyébként jól van felírva.


Itt azért számoltam 4MP/E-vel, mert úgy vettem, hogy egy ashaoni tetoválós kolléga csinálta ezt is neki és a tűzvarázslói tűznyíl varázslatot foglalja bele, ami 4MP/E költségű. (Mondjuk az a 2 MP nem sok vizet kavar szerencsére.)
Jah, én a magasmágia őselemi idézésével számoltam, nem tap.mágia befoglalásról. :) Szóval marad akkor a Mp igény, amivel eredetileg számoltál.

Igen, a ME-t megkapod amit ad a Vallásismeret képzettség megfelelő foka akkor is ha nem vagy pap, csak kegyelt.


Itt csak annyit kérdeznék, hogy akkor mégis kell Kegyeltnek lenni a +ME-hez? Mert a Beszélgessünk... topicban pont ezt a felvetésemet cáfoltad meg Orwen kérdésénél és azt írtad, hogy elég ha hívő, de Kegyelt háttér nem kell a képzettség mellé. :?
Ezt mondjuk már Heroldnak írtam, mert kérdezte, hogyha csak kegyelt, de nem pap, akkor is megkapja a +ME-t.
Igen megkapja. És megkapja az a kari is, aki bír a Vallásismeret 3.fokával, de nincs kegyelt háttere sem. Ugyanis ezt a +ME-t a hite adja, ahhoz pedig nem kell kegyeltnek lennie csak túlbuzgó hívőnek.


Shia-ko!

Elcsodálkoztam, hogy tényleg csak ennyi képzi? És nincs semmi 5.fokon? ... Nekem így ennyiből jónak tűnik.


Yv
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.27. 14:25

Nem, 33 képzettsége van, de ennyi a közvetlen harci:

állatismeret (hátasok) 2
csomózás 3
élettan 2
fájdalomtűrés 4
fegyverhasználat (aréna számszeríj/vadász számszeríj) 2
fegyverhasználat (claor/másfélkezes kard) 4
fegyverhasználat (kalózkard/emrelin) 2
fegyverhasználat (nyeles fegyverek) 2
fegyverhasználat (szuronyvívás) 2
fegyverismeret 2
hadvezetés 2
hajózás 0 3
harctéri gyakorlat 4
helyismeret (Yankaran) 3
heraldika 2
időjóslás 2
írás/olvasás 2
kultúra (toroni) 3
lélektan 0 1
lovaglás 3
nyelvtudás (toroni) 3
pajzshasználat 3
párbaj 2
pszi (pyar - test ág) 3
pusztakezes harc 2
pusztítás 4
számtan/mértan 1
taktika 2
térképészet 3
történelem 2
udvari etikett 2
úszás 3
vakharc 4
vértviselet 4

Ez már módosítva Quator javaslata alapján, bár vértviselet 5-öt nem látom indolkoltnak és rohadt drága lenne a +1 SFÉ-ért. És úgy döntöttem, hogy nem lesz úszóbajnok a szentem, az úgyis elrugazskodott ötlet volt a karaktertől, de természetesen a tengeri kiképzés miatt így is igen jól csobog. Így túlütés -30-al.

FP 94
ÉP 15

Erő 16+2 18
Gyorsaság 15+1 16
Ügyesség 15+1 16
Állóképesség 13+1 14
Egészség 15 15
Karizma 8 8
Akaraterő 14 14
Intelligencia 12 12
Asztrál 13 13
Érzékelés 14+1 15

KÉ 50
TÉ 107
VÉ 130
CÉ 31
(Ofkorz csupaszon. ;))
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.27. 14:30

Yvett

Magát az előtörit nem kell átnézzed, pontosabban nem tudom kinek lesz tiszte pontozni az előtöriket.
Csupán a formátumot kérdeztem, mint technikai dolgot, amit ugye Dreemer neked passzolt le. Azért kérdeztem rá, hogy kérdéssor vagy összefüggő szöveg, mert ugye, ha összefüggő szöveget írunk és kérdéssort vártok pontozásra, akkor már maga a formátum hibás. Ha meg az összefüggő fogalmazás helyett küldünk kérdéssort, akkor meg az nem lesz megfelelő az elvárásoknak.
Szerintem az egyes előtörténeteket (főleg csapatok között) akkor lehet érdemben összehasonlítani, ha ugyan olyan formában készültek.


Csapat

Ti hogy írjátok az előtörténetet? Kérdéssort töltötök vagy összefüggő fogalmazást írtok?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 10 / 16 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség