• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

A yankari légiós [D20]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
392 hozzászólás • Oldal: 16 / 27 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2007.10.04. 14:08

(Gaz Dormak)

-Nagyon örülök hogy végre megtaláltam. Valami idióta az üres szobájához vezetett.

-Amennyiben nincs más amit magához venne, akkor talán indulhatnánk is.
Azzal körülnézek mint aki végre elemében érzi magát.
< nah hála istennek ... legalább beszélni normálissan tud nem az a nyafi-nyaf-nyaf... az meg hogy ezek a csókák kik gyorsan kiderül... de nem itt és nem most ... dolgod van azzal foglalkozz>
-Akkor talán erre, ha szabad javasolnom....
//mivel elméletileg az ajtó közelében vagyunk így sztem gyorsan kiérünk//
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.04. 14:15

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: Találkozás Groaddal
Résztvevők: Mindenki
________________________________________________________________________________


//Mindenki//

Annyi bizonyos hogy Dormak a legjobb tudása szerint igyekszik lerázni az esetleges nyomkövetőket; csak győzzetek ti is lépést tartani vele. A Surranó Vízköpő a Belváros csatornákkal gazdagon behálózótt részén áll; Groad házától a tavernáig igen nagy a szintkülönbség; a terep lefelé lejt útközben a házak között még a Quiron-tenger sötét tömege is megcsillan a vörös hold fényében; mert el lehet látni a kikötőig.
Éppen egy kis alig tizenöt méteres fahídon keltek át, a csatorna felett, amely éppcsak egy kicsit szélesebb egy szekérnél. A híd túloldali bejáratához, egy hordókkal megrakott kétkerekű kordé gurul az egyik utácskából; mikor már úgy a közepén vagytok.
A lovacska hirtelen megrémül és hatalmasat ugrik. A kordé robogva megugrik felétek. Elférni nem fogtok tudni mellette; ez teljesen világos, aki ebben bízik azt agyontapossa a szekér.
Pár méter iramodás után már azt is látjátok mi a riadalom oka; ami miatt az állat megvadult.
Egy szisszenő tűzkígyó szalad a kordé után ujjnyi vastag fénycsík gyanánt, egyre falva a kordé rakteréig hátralévő távolságot. Hogy mi táplálja a tűzkígyót; varázslat szülötte-e vagy valami más nem látjátok; mert a felétek száguldő kordé egyre többet vesz el a látótérből. Csak az égés hangját halljátok és érzitek orrfacsaró savanyű füstjét. A lovacska rémült szeme szinte kidülled a gödréből, habzó szájjal gázol át a hídon. A kordénak nincs kocsisa.

//Mindenki dobjon Intelligencia-próbát CSZ:25 vagy Alkímia-próbát CSZ:18. Akinek megvan az azonosítja a fűstöt: kránkő égésekor keletkezik ilyen gáz.//

Körülbelül öt szídobbanásnyi időtök van; és a kordé elér benneteket. Egy biztos: a hídon nem maradhattok. Viszont alattatok a csatorna vize hullámzik; tizenötméter széles mesterséges folyóként. A hídnak kb derékmagas és 20 cm széles, lapos korlátja van.

Kép
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.10.04. 18:24

(Twan)

*A Xue szemében meglátott könyörgés elgondolkodtat és figyelemre szorít. Kifelé mosolygok, de belül érzem most komoly a helyzet.*

-Természetesen Xue Kisasszony. Számomra a megtiszteltetés, hoyg elkísérhetem.

*Az egyenruhás érkeztére én is rá figyelek és mikor bemutatnak neki meghajolok üdvözlésképp. Ahogy az indulásra terelődik a szó feldereng, hogy azért itt lehet lesz mág gondunk a paprikás nemesekkel, nomeg elvileg már volt egy merénylet Xue ellen. 8) *

-Elnézésüket kérem. Biztosan csak a déli napsütötte tájakhoz szoktott porhüvelyem mondatja velem, de szerintem elősször ejtsük útba szobáinkat és vegyünk magunkhoz egy köpenyt vagy valami hasonlót, emrt csalós lehet az idillinek tűnő éjszaka.

*Erősen remélem hallgatnak rám. HA igen a szobámba menve tényleg magamra öltöm köpenyem, meg felkötöm kardom is. 8) :) A páncél túl feltűnő lenne sétához, így azt otthagyom és remélem, hogy a kard sem szúr nagyon szemet egy lovag oldalán a kíváncsi leskelődőknek. Ha nemleges a felvetésemre a válasz, akkor vállat vonok és elindulok "felszerelés" nélkül. Végül így vagy úgy de útra kelünk. A hosszúra nyúlt bál után jól esik a séta és a csend, mármint a környéké az utitársak beszéde azért érdekel főleg, ha rám is tartozik.*
...
*Az útból annyi marad meg, hogy jól átmozgatott a gyors séta. :D A hidas probléma viszont már sokkal sürgetőbben tűnik és jó lovaghoz méltón nem gondolkodom (Krad legnagyobb "örömére" 8) ) azon, hogy mi is lehet a szekéren vagy mi füstöl. Csupán azt realizálom, hogy jön a kocsi és mindjárt áthajt rajtunk. Így, ha még senki nem mozdult a hölgy védelmére én csúfosan megtörve az etikettet egyszerűen derékon ragadom és a korlátra lépve csobbanunk egyet. :) Persze ezt nem biztos, hoyg Tenho a testőre is jó szemmel nézné, illetve még krédés, hogy Xue mit is ügyködik, illetve menynire siekrül leküzdeni ellenérzéseit eme durva megmozdulással kapcsolatban.*

-Párdon Hölgyem. :oops: :)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.10.05. 12:32

(Xue)

*Dormak szavaira végignézek magamon. Twan pedig megelőz a szobák útbaejtésével kapcsolatban.*
- Egyet értek Twan. Én előbb átöltözöm. - *jelentem ki* - Az esélyi ruha nem épp megfelelő öltözék egy esti sétához.
*Akár tetszik, akár nem én megyek. Nem húzom az időt felesleges cicomával. Csak lekapom magamról a ruhát és a fekete takant húzom fel a rövidderekú tunikámmal, melyben érkeztem Yankarba. Közben megfontoltam a dolgot és a derekamra kötöm kardom - hiába, hogy három férfi gyűrűjében indulok útnak, de ez a magam megnyugtatására jó.
Még magamra kanyarintom sötétkék köpenyemet, hisz éjjel valószínűleg hideg a tenger melletti város levegője, valamint a bokáig érő ruhadarab jótékonyan eltakarja fegyverem a kíváncsi tekintetek elől. Végül is az sem baj, ha a három kísérőm sem tud róla.
Mindent összevetve nem egészen egy fertályóra (negyeóra) alatt végzek.
Kilépek a szobám ajtaján, sejtve, hogy így is én vagyok az akire várni kellett keveset, bár ez nem igazán érdekel annyira (kivéve, ha nem várnak meg -.-).*

- Most már indulhatunk Uraim.

*Az út eleje még csa-csak. De az légiós gyorsasága, erőltetett tempója, kesze-kusza utcaváltásai hamar kifárasztanak.*

- Nem lehetne kicsit lassabban Dormak! Én nem kaptam légiós kiképzést. Előbb utóbb cipelnie kell.
*Azért igyekszem, de érezhetően lassabban mint induláskor. Már a levegő sem normális úton érkezik és távozik tüdőmből - kicsit zihálok.
Valahogy most nem tűnik a város gyönyörűnek. Persze nem városnéző körútra indultunk valójában, de én azért ilyen erőltetett iramra nem gondoltam - kicsit sem feltűnő :roll: Bár az is igaz, ha valaki(k) követ(nek) jobban kilehet ő(ke)t szúrni, mintha andalognánk.

A hídom már épp kérdezném, hogy milyen messze vagyunk még a találkozó helytől, amikor feltűnik a kocsis nélküli kordé.
Nem tetszik - villan be valami az agyamba, de már fel is gyorsulnak az események. A ló megrémül, megiramodik felénk megállíthatatlanul. Mit lehet tenni? Reflexszerűen a korlátra mászom; nem, nem akarok a vízbe ugrani, hisz úszni nem tudok. Pusztán bízom abban, hogy a jó arasznyi széles kőkorlátra fel bírok állni, és elsietni a híd végébe (a korláton lépkedve és arra amerre tartunk).*

//Itt a KM-bácsira hagyom, hogy vajon ez sikerül-e vagy Twannak a vízbe borítania. DD
A többit majd ezután.//
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.05. 13:06

*** Dormak megjelenésekor***
Üdvözltem a bajnoknak a Korgok dicső népéből, Tenho vagyok Ylanor mezőiről.
kézfogásra nyújtom a kezem

***Twan szavaira***
-Igaza van. Csalóka lehet az éjszakai időjárás
A szobámba megyek és visszaveszem a vándor öltözékem az oldalamra kötöm a kardom és köppenyt kanyarítok a vállamra majd a folyóson megvárom a többieket
- Induljunk.

látva, hogy Xue nehezen bírja az iramot karon fogom és igyekszem könyíteni a dolgát amikor megjelenik a kocsi látva Xue reakcióját hamar rádöbbenek én is, hogy a lehető legjobb megoldást választotta
- Twan, Dormak a korlátra
Ha Twan nem kapcsol kihasználom Twan lendületét és átdobom a korlát fölött majd megpróbálok a korlátra ugrani és ott követni Xue-t
<miért nem tanultam meg úszni Twannak igaza van a csatorna biztonságosabb lenne>
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.05. 15:01

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: Találkozás Groaddal
Résztvevők: Mindenki
________________________________________________________________________________


A csapat gyorsan felmászik a híd korlátra, hogy a korláton kiegyensúlyozva várja, hogy elhaladjon mellettük a hintó, sőt Xue nemcsak vár hanem megkísérle a korláton végigsétálva átkelni. (Ha jól értettem.)
Azonban veszély nyomása és pár másodpec alatt ez kormántsem egyszerű feladat.

//Twan//
Miután látod hogy Xue már elkezdte megkísérelni megmenteni magát; azaz megpróbál felmászni a korlátra; te is átgondolhatod a cselekvésed arról, hogy ráveted-e magad...

//
1.Mindenki dobjon Mászás-próbát CSZ:13! A tízes szabály használható.
Akinek megvan, sikerült gyorsan felpattania a korlát tetejére pár másodperc alatt. Akinek nincs meg, arról majd később. Azonban a dolognak itt még korántsincs vége meg is kell tartani az egyensúlyt!

2.A sikeres Mászás-próba után minenki dob Egyensúly-próbát CSZ:13! A tízes szabály használható.
Amennyiben az előző Mászás próbát bebukta a karakter, az Egyensúly-dobásához annyi negatív módosító járul, amennyivel elvétette a Mászás-próbáját. Ez a bénázás ára. Ha az Egyensúly próba sikertelen, a karakter a híd korlátjáról a vízbe esik.

3.Azonban nem elég egy Egyensúly próba! Abban a pillanatban ahogy a vadul vágtázó szekér elszáguld az orrotok előtt; a menetszél és maga a látvány hogy jön a szekér ez pszichésen tovább nehezíti a korláton imbolygók dolgát. Újabb Egyensúly-próbát kérek; ezúttal a CSZ:15! A tízes szabály használható. Akinek siker, az örülhet; aki bebukja az fürdik.//

//Xue//

Mielőtt elindulnál a hídkorláton; lehet hogy meg kellene várni, míg a kordé elrobog a hídon...így is épp elég erőfeszítésbe fog kerülni talpon maradni a korláton...

//Mindenki//
Mikor a ló és a szekér elrobog előttetek, észreveszitek, hogy az egyik hordóból -ami meg van döntve, hogy a gyújtózsineg kiboruljon, és húzza ki a súlya- fekete gyutacs-zsineg tekereg ki folyamatosan az útra, amin elégve száguld utána az éles vörös szúróláng; már csak két méter és a láng felkúszik a gyutacson, be a hordók közé...
A ló a hídon átszáguldva folyamatosan fut tovább az utcán, szemközti lakóház felé.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.10.05. 16:03

//Az előbbi reagból kimaradt az Alkímia-próba.
d20+képz.fok+int.mód. / 6+2+2=10 - bukta :P :D//


(Xue)

//Igen, jól értetted - végig szeretnék sétálni, de...

Mászás-próba:
d20+kép.fok.+erő mód. / 17+0+0=17 - sikeres(tyűű, de mák :P)

1.Egyensúly-próba:
d20+kép.fok.+ügy.mód. / 11+0+2=13 - sikeres

2.Egyensúly-próba:
d20+kép.fok.+ügy.mód. / 8+0+2=10 - sikertelen :lol://

*A korlátra még sikerül is felmászni valami csoda folytán, azonban ahogy elindulnék az elképzelésemhez híven vészesen megingok, így inkább maradok ott ahol felmásztam.
Ahogy a szekér elrobog mellettem megáll az ereimben a vér. Oly közel van, akaratlanul is mozdulok, még eljut a tudatomig, hogy nagyon nem kellene itt ugrálni és próbálom visszafogni magam, de nem megy. Kibillenek az egyensúlyomból, és egy apró sikkantás kíséretében a vízbe pottyanok.
Ahol nem ér véget a megpróbáltatásom. Úszni ugyanis nem tudok. Így csapkodva próbálok a felszínen maradni (vagy oda jutni), miközben bugyborékolva próbálok levegőhöz jutni.

Pániknak helye viszont nincs - vagyis nem kellene beleesni. Ezt tudom és próbálom legyőzni.


//Akaraterő-próba:
d20+Ae.mód. / 20+2=22 ( :mrgreen: tud ez nagyot is "dobni")//

Ahhoz képest, hogy nem tudok úszni és vízbe pottyantam egész jól úrrá lettem magamon. Egyetlen esélyt látok, hogy túléljem a "fürdőzést", ha varázslataim egyikéhez nyúlok.

//Összpontosítás-próba:
d20+képz.mód.+Ae.mód. / 8+6+2=16
Majd a célszámot meghatározod, ha sikerülne:
Könyv 415.oldal Lebegés vízben nevű varázslat - marad 2 Mp-om.//

Ha minden összejön, akkor mozdulatlanná meredve várom, hogy valaki segítségemre legyen. Hm... éppenséggel most úgy nézhetek ki, mintha egy hulla lebegne a víz felszínén személyemben.*
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.10.05. 16:10

(Twan)

*Mivel látom, hogy Xueval egyre gondoltunk és mindketten ugrani akarunk nem kapom derékon csak mellette fellépek a korlátra könnyedén és... a nő megáll! :o Én meg gördülékenyen és simán tovalibbenek bele a vízbe. CSOBB. :D *

<Hmm. Talán nem is lett volna rossz megállni a hí... deg. 8) >

*Ahogy érkezem meg is próbálok felszínre kerülni és megnézni mi is van most. Ha látom, hoyg vannak még a vízben csak úszni nem tudnak, akkor életmentek. :) Közben erősen remélem, hogy nem kell hű kardomtól megválnom. Persze, ha bajossá teszi a mentést, akkor levele majd visszaúszok érte, ha már mindenki kint van.*

//Mászás
D20: 16
képz.: 0
tul.: 3
Összesen: 19

Egyensúly I.
D20: 1 8)
képz.: 2
tul.: 2
Összesen: 5//
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.05. 18:05

// off
mászás
d20+képz+erő=20+0+0=20 (na ilyet se dobtam még :) )

egyensúly 1.:
d20+képz+ügy=18+0+1=19 (juhéé)

egyensúly 2.:
d20+képz+ügy=1+0+1=2 (csak hogy a statisztika helyreálljon :) )

Hasonlóan Xuehoz felugrani gond nélkül sikerül és ottmaradni is mindaddig amíg a szekér mellénk nem ér. A szekér menetszele és hogy megpróbálok Xue után kapni bőven elegendő egy kiadós fürdőhöz. Megpróbálok a felszínre evickélni.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2007.10.05. 19:41

(Gaz Dormak)

//dobások :
17-mászás
13-egyensúly
17-egyensúly
és most sem szeretem a kockát mert így csak én maradtam a hídon :( :twisted://

A felruházkodásra elkísérem Xuet, a bemutatkozásoknál azonban figyelek.
< ez meg mit akar? ... tán tetszek neki?... :shock: > Nézem a körmondatos korg, barátkozós Tenhot. A lovag már inkább néz ki hétköznapibb tagnak.

Miután jól beöltöztek elindulunk, és tekergünk a sikátorokban. Meggyözödésem hogy jól csinálom a dolgot, mikor jön a ló a szekér meg a tűz.
< basszus ennyire béna nem lehet :shock: ... na most lehet védeni ... a javából>
Felugrok a párkányra és kardom kirántva egyensúlyozok. Majd pár lépés után a szekér után huppanok a hídra ismét. Mivel a dübörgéstöl sok mindent nem hallottam. Tekintetem a nöt keresi ..... és nincs sehol.
-Hogy az a fészkes fene?! :shock:
< ezek meg hova lettek? >
Körbe forgok a hídon és kétségbeesetten keresm Xuet.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.06. 10:43

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: Találkozás Groaddal
Résztvevők: Mindenki
________________________________________________________________________________


//Xue, Twan, Tenho//

A víz meglepően meleg, a nyári napon a városban a csatornákban felmelegedett annyira, hogy ne legyen hideg.
Ahogy a vízbe estek, megkezditek a küzdelmet a fennmaradásért és a felszínre kerülésért.

// 1. Akinek van Úszás képzettsége akármilyen fokon, az képes a felszínen maradni és helyet változtatni. Akinek nics Úszás képzettsége annak vuiszont a felszínen lebegésért is meg kell küzdenie. Minden körben dobnia kell Állóképesség-próbát CSZ:15; amit ha elvét fuldokolni kezd, benyeli a vizet és d6 Fp-t veszít. Ha jól bogarásztam ki a karakteréapokból se Xuenak se Tenhonak nincs úszás képzettsége igaz?//

//Twan//
Rutinos úszó vagy egy kis vízbeeséstől különösebben nem pánikolsz be, azonnal elkezded taposni a vizet, ahogy felszínre érsz. Ilyenkor áldod Pyarront hogy tengerpari város és kölyökkorodban te sem hagytad ki a tangerparti lubickolásokat, és nem felejtettél el úszni. A kardod egyenlőre nem akadályoz, elég erős vagy ahhoz hogy rejtad legyen, bár kimerítő így az úszás.
Viszont a két vízbepottyant útitársról már a mozgásukon azonnal látszik, hogy bajban vannak.

//Xue és Tenho//
//2. Mindig, mikor elvétetek egy Állóképesség dobást, és fuldokolni kezdetek; dobnotok kell egy Akaraterő-próbát félelem (CSZ:15) ellen, ha elvétitek a karakter bepánikol és össze-vissza csapkod maga körül a fulladástól való félelmében. Ilyenkor automatikusan még plusz d3 fp veszteség, mert a pánik nem segít a helyzeten.//

Szerencsétekre, a hídtól nem messze –kb tíz méterre van egy kis lépcsős rakpart, aminek az alja a csatorna vizébe ér. Tulajdonképpen ezt a kis rakpartot javítási munkák elvégzése céljából építették ki a híd közelében, hiszen a korhadt gerendákat, meggyengült tartószerkezeti elemeket időről-időre cserélni kell; a javítást néha csak a vízról, tutajről, vagy csónakből lehet elvégezni. A rakpart alján most is van néhány régi korhadt gerenda, amit az előző híd-javítások eredményeként felejtettek a parton.

//3.Mivel képzetlenek vagytok az úszásban, a mozgásotokat csak részlegesen tudjátok tudatosan irányítani a vízben. A rakpart elérését kb 3. Úszás-próbával lehetne megvalósítani. Azonban az hogy sikerül-e nektek oda keveredni –részben- a szerencsén is múlik.
4. Először is dobjatok 3-szor Állóképesség-próbát az 1.-pontban leírtak szerint. Nézzétek meg hogy nem pánikoltok-e be a 2.-es pontban leírtak szerint.
5. Dobjatok 3-szor 1d6-tal amellyiben az erdmény 4 vagy 6, a szerencse rátok mosolygott, és egy kicsivel közelebb kerültetek a rakparthoz. Ha mindhárom dobás sikerült, akkor felkínlódtátok magatokat a rakpartra.

//Xue és Twan//
//6. Ha varázsolni szeretnétek, dobnotok kell egy Öszzpontosítás-próbát CSZ:15 ellen! Ezekre a dobásokra mindig csak akkor van lehetőségetek, ha sikerült egy Állóképesség-próbád, miközben a vizet tapossátok. Értelemszerűen, ha az Állóképeség-próbát bebuktad, esélyed sincs rá hogy varázslással foglalkozz, mert fuldokolsz. Viszont sikeres Állóképesség-próbánál ki tudsz emelkedni a vízből annyira, hogy összeszedd magad egy varázslathoz; bár csak sikeres Összpontosítás-próba mellett. A tízes szabály NEM használható.
Egyenlőre 3 környi időt játszunk le, azaz három sanszod van.

//Twan//
Már éppen mozdulnál a bajba jutottak felé, amikor mozgást veszel észre a vízben!
A víz alatt látsz meg határozottan felétek úszó testeket, hárman vannak és körülbelül egy nagy termetű kutya méretűek. Egy kör múlva érnek ide.
(Így néznek ki):
Kép

//7. Dobj Legendaismeretet CSZ:15, vagy Ismeret (ynevi bestiák) CSZ: 15 vagy Ismeret(Állattan) CSZ: 10 ellen! Ha sikerül, azonosítod a vizi kreatúrákat.


Ragadozó Rákok
Húsevő, vadászó állatok de a dögöket is szívesen fogyasztják. Szívesen telepszenek meg tengerparti városok, kikötők közelében, ahol a vízbe került hulladékokra is lecsapnak.
Hát ezért olyan tiszta itt a víz! Nemcsak a tenger, hanem ezek a teremtmények is gondoskodnak róla, hogy így legyen. Erősen páncélozottak, egy érzékeny pontjuk van, a hasukon lévő alma méretű, kör alakú nyílás, ahonnan a csalánozókhoz hasonlóan egy idegméreggel ellátott nyúlványt lövellnek ki az áldozatukra hogy megbénítsák. Azonban éppen itt a legsérülékenyebbek is. A „lyukat” a hasukon vékony porcréteg védi, azon keresztűl könnyen megsérülhetnek a lágy részeik.


//Xue és Tenho//
//8. A Twan-nak leírtakat ti is észreveszitek, ha sikeres Észlelés-próbát dobtok CSZ:20 ellen! Ha sikertelen nem veszitek észre a környezetben beállt változást, hanem a saját bajotokkal vagytok elfoglalva.
Szerencsére a közeledő rákok a másik oldalról jönnek és nem a rakpart felőli oldalról.

//Dormak//
Mikor a szekér a híd végébe ér a gyújtózsinór is elfogy a szúróláng alatt. Mivel soha nem láttál még ilyet nem is tudod mi lenne most a leghelyesebb.
A kordé dobhártyaszaggató robbanás kíséretében egy hat méter átmérőjű tűzgolyóvá változik. A híd korlátja pozdorjaként repül a szélrózsa minden irányába, a tartópillérek megremegnek néhány deszkaburkolat is kirepül, de nem roskad össze.
A légnyomás úgy kaszál le a lábadról, mint a szélvihar a kalászt. Forró levegő hullámzik végig rajtad, lóhús-cafatok és deszkapalánkok, égő gerenda-darabok záporoznak rád.
//Dormak szenved 2d6 égési és d6+3 zúzódásból fakadó sérülést. Az SFÉ a zúzott sebekből levonható.//
Utána legalább fél percig fekszel, nézel ki a fejedből kábán, és várod hogy a látásod hallásod helyreálljon….a savanyú kránkőfüst gőze kaparja a torkod, köhögnöd kell.
Kép

//Twan, Xue és Tenho//
A robbanást nem lehet nem észrevenni. Bőségesen esik a csatornába mindenféle egykor lóhoz tartozott húscafat, fadarabok és hordóabroncsok. Azonban ti ettől nem sebződtök, a légnyomás és a forró levegő a híd szintjén és felefele nyomul, ott pusztított, nem a híd alatt.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.06. 11:49

// állóképpesség próba 1:
(d20+áll.mód)=15+0=15 (juhééééé még egy darabig nem fulladok meg :) nyertem pár másodpercet )
összpontosítás próba:
d20+képz+akar.mód=16+0+0=16 (még a végén túlélem?)
pszi diszciplína tulajdonság növelés állóképesség +6 10 kör 16 pszipontért
max pszipont ((alkalmazás szintje+inteligenciamódosító)*képesség)=(7+3)*2=20
aktuális pszi pont:4
d6=6
állóképesség próba 2.
(d20+áll.mód)=14+3=17 (áldott legyen a neve annak aki kitalálta a pszit)
d6=3

állóképesség próba 3.
(d20+áll.mód)=12+3=15 (esküszöm hívő leszek)
d6=4 (most már biztos)
Észlelé próba:
(d20+int.mód)=9+3=12 (minden azért nem lehet tökéletes)
\\off
[i] A vízbe esve azonnal rádöbbennek, hogy itt csak a csoda segíthet rajta hiszen még úszni sem tudok. Ütemesen kapálózok és közben tudati energiáimat használva megnövelem az állóképességem majd folytatom a taposást miközben Xue-t és Twant keresem. Látva hogy Xue hozzám hasonlóan küzd az életbenmaradásért nyugtalanság fog el [i]
<miért nem tanultam meg úszni most hogy segítsek Xuen? villannak át a gondolatok a fejemben>
[i]majd észreveszem, hogy Twan képzett úszó és ez megnyugtat egy kicsit [i]
- Twan segíts Xuenak nem tudunk úszni, de én boldogulok őt mentsd! [i]kiáltom majd látva, hogy a lovag Xue segítségére siet[i] //off feltételezem igen\\off
[i] megpróbálok a rakpart és a gerendák felé evickélni némi sikerrel [i]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Garmacor 2007.10.06. 14:28-kor.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.10.06. 12:12

//Ha jól értem, akkor csak akkor jön össze a varázslásom, ha most a 3 kör valamelyikében sikerül az Állóképesség-próbám (és ugyan ez vonatkozik a Pszi-használatra is - ha nincs meg az ÁK-próba azt sem lehet használni).
Na, nézzük:

1.Próba:
d20+Ák.mód. / 10+1=11 - sikertelen
Fp d6 - 2
Akaraterő-próba:
d20+Ae.mód. / 1+2=3 - sikertelen
Fp d3 - 1
Ö.: 3 Fp veszteség

2.Próba:
d20+Ák.mód. / 17+1=18 - sikeres

Ha nem lenne baj, most nem dobnék új Összpontosítás-próbát, mert az előző hsz-omban ott virít:
//Összpontosítás-próba:
d20+képz.mód.+Ae.mód. / 8+6+2=16
Majd a célszámot meghatározod, ha sikerülne:
Könyv 415.oldal Lebegés vízben nevű varázslat - marad 2 Mp-om.//

3.Észlelés-próba:
d20+kép.fok.+Int.mód. / 8+0+2=10 - sikertelen

Vagyis ezek szerint a továbbiakban mindent úgy csinálok ahogy fentebb leírtam és Xue nem veszi észre a közelgő rákokat.//

*Mozdulatlanná meredve várom, hogy valaki segítségemre legyen - hisz csak így tudok fentmaradni a víz felszínén. Hm... éppenséggel most úgy nézhetek ki, mintha egy hulla lebegne a víz felszínén személyemben.*
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.10.06. 12:30

(Twan)

*Egyenlőre örülök, hogy látszanak a többiek is és nem merültek el rögtön. Már épp indulnék, mikor a sötét testeket meglátom magam "mögött" közeledni. Nem ismerősek, de nem is bizalomgerjesztő látvány, hogy valami mozgó izé ússzon az amúgy is bajban lévő Xue és Tenho felé. Mivel nem pont a vízi harc a specialitásom, így inkább megpróbálkozom a távolság tartásával és erőmet megfeszíve úszok a többiek felé. Tenho szavaira csak magamban "bólintok", de nem pazarlok erőt hangos válaszra. Viszont Xue-t közelítve elfog a félsz látva a tehetetlenül hánykolódó testet. Ráadásul még valami mennykőcsapás-szerű csattanás is az éjszakába hasít. Hamis pirkadat fénye ragyogja be a tájat, ahogy szétveti a kránkő a szekeret. Az ezután záporozó cafatok és törmelék beteríti a vizet is, így eléggé kellemetlenné téve az egészet. Na nem mintha e nélkül nem kívánnám valahova teljesen máshova ezt az egész helyzetet. 8) *

<Krad Segíts! Nem halhatott meg ily hamar! Siess te marha és ne most akarj gondolkozni!!!>

*Elérve a nőt megnézem mi történhetett vele, majd megpróbálok a hóna alá nyúlni is szabályosan kimenteni a közeledő valamikkel ellentétes oldalon. //Ha jól vettem ki ez a rakpartot jelenti.// Ha közben elérnek a lények, akkor keserű haraggal próbálom őket feltartani, hogy legalább a többieket ne érjék el.

//Legendaismeret
D20: 5
képz.: 2
tul.: 0
tehetség: 2
Összesen: 9//
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: A yankari légiós [D20]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2007.10.06. 18:35

_______________________________________________________________________________

KM: Castor de Vinter
Helyszín: Yankar
Időpont: Meleg évszak-A Dal Hónapjai, Alborne első hava-„Lant” 1. hét 6. nap
Esemény: Dráma a vízben
Résztvevők: Mindenki
________________________________________________________________________________


//Mivel csata fog kibontakozni köztetek és a rákok között, innentől kezdve körökre bontom az eseményeket. Előszőr is mindenkitől kérek Kezdeményező-dobást. Az evidens, hogy a rákok –vizi élőlények lévén- biztosan előbb kezdeményeznek, mint ti. Amíg a vízben vagytok „Lelassult”-nak számítotok az AK 303. oldalán leírtak szerint. (-2 TÉ,VÉ)//


4. kör (Az előző háromat a vízben töltöttétek az előző reagban történtek fél perc, azaz három kör eseményei voltak.)

//Mindenki//
A rákok felétek úsznak. Határozott, gyors tempóban közelítenek, és hamarosan elérnek benneteket. //Ez a következő körben be fog következni.//

//Tenho//
Most már te is észreveszed a közeledő rákokat a vízben.

//Dobj Legendaismeretet CSZ:15, vagy Ismeret (ynevi bestiák) CSZ: 15 vagy Ismeret(Állattan) CSZ: 10 ellen! Ha sikerül, azonosítod a vizi kreatúrákat.

Ragadozó Rákok
Húsevő, vadászó állatok de a dögöket is szívesen fogyasztják. Szívesen telepszenek meg tengerparti városok, kikötők közelében, ahol a vízbe került hulladékokra is lecsapnak.
Hát ezért olyan tiszta itt a víz! Nemcsak a tenger, hanem ezek a teremtmények is gondoskodnak róla, hogy így legyen. Erősen páncélozottak, egy érzékeny pontjuk van, a hasukon lévő alma méretű, kör alakú nyílás, ahonnan a csalánozókhoz hasonlóan egy idegméreggel ellátott nyúlványt lövellnek ki az áldozatukra hogy megbénítsák. Azonban éppen itt a legsérülékenyebbek is. A „lyukat” a hasukon vékony porcréteg védi, azon keresztűl könnyen megsérülhetnek a lágy részeik.
//

Azonban továbbra is meg kell küzdjél minden korty levegőért.
Sajnos a helyváltoztatásod majdnem teljesen esetleges, örülsz hogy a felszínen tudod tartani a fejed. A part mintha közeledne, de a te szívósságos is véges. Talán kitart a szerencséd és sikerül közelebb evickéljél. (Ehhez még két sikeres szerencse-dobás szükséges.)

//Kérem az előző reagban leírt szokásos Állókápesség-Pánik-Szerencse-próbát, az ott megállapított CSZ-okra! Azonban az Állóképesség és a Pánik dobásodhoz ezúttal -2 módosító járul!//

//Twan és Tenho//
Azt is látjátok, hogy Xue hirtelen elernyed, elfekszik és lebegni kezd a víz szinén, akár valami uszadékfa. Nem pusztán a tüdejében lévő levegő tartja fennt, mert a nő a lábujja hegyétől a feje búbjáig félig kiemelkedik a vízből, és méltóságteljes ringatózásba kezd, amerre az imbolygó víz mozgatja.

//Xue//
//OFF: Nem értem miért maradt volna 2 MP-d, mikor maxon voltál és a varázslat költsége csak 2 MP volt. Nem 6 MP-d maradt? :roll://

Az életmentő bűbájért igen hálás vagy most egykori mentoraidnak; főleg azért, mert a varázsige kimondása után valóban pehelykönnyűnek érzed a tested, és erős felhajtó erőt érzel magad alatt! Nem sűllyedsz el, semmi gondot nem okoz számodra felszínen lebegni. Tudod: mozogni nem mozoghatsz, mert megtörik a bűbáj, de beszélni szabad. Kérdés e-misztikus játék bemutatása után hogyan fogod megmagyarázni az épp odatempózó Twannak, hogy te csak egyszerű kereskedő vagy….elképzelhető hogy Tenho is látja, de a prüszkölésből, vízcsobbanásokból, harákoló és nyeldeklő hangokból úgy ítéled, a bárdnak most kisebb gondja is nagyobb annál, hogy ezen a rejtélyen merengjen. A lovag a hónod alá nyúl és vontatni kezd. Szerencsére ez önmagában nem töri meg a varázst. Más megfoghat, de te nem mozoghatsz.

//Twan//
Nem tudod miféle vizi kreatúrák ezek, de egy biztos: zsákmánynak tekintenek benneteket. Testükből két nagyobb és két kisebb, rövidebb ollós kar nyúlik ki. Biztos, hogy még képesek lesznek titeket a vízben elérni.
Odaérsz Xuhoz. A nő teste úgy ringatózik, mint egy ladik a víz szinén. Mikor megfogod, érzed: teste ellenáll a vízfelszínek, akárha valami légüres tárgyat akarnál a vízbe nyomni.
Még van időd rajta vontatni egy kicsit, de látod: el fognak benneteket kapni. Elkeseredett tempózásba kezdesz, hátha sikerül tartani a rákok és a köztetek lévő távolságot.

//Dobj Úszás-próbát a Rákok úszáspróbája ellenében!

A rákok úszáspróbája: 20

Ha ezt megdobod, sikerül tartani a közöttetek lévő távolságot, és egy fokkal közelebb kerülsz a parthoz. A tízes szabály használható. Ehhez összesen két sikeres Úszás-próba szükséges, de a 2.-at majd a következő körben.//

//Dormak//
Lassan kitisztul a látásod és a füled csengése is elmúlik. Magadhoz térve felálsz és megpillantod társaidat a vízben. Tenhot fuldokolva és kapálódzva, Twant határozottan és tempósan úszva, amint éppen a nőt vontatja.
Az üldözöiket is látod, te azonnal felismered a yankari halászok körében oly útált rákokat. És a gyenge pontjukkal is tisztában vagy, jó sok tengerész-elbeszélést halottál már arról, hogy mifélék ezek a dögök és hogy lehet tőlük a leghamarább megszabadulni.
//A karaktered birtokában van a Ragadozó Rákoknál leírt információknak.//
Pár pillanat és beérik őket, akkor pedig megbénítják és szétszaggatják az áldozataikat.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
392 hozzászólás • Oldal: 16 / 27 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség