Szerintem ha már harcrendszer, akkor ezt használjuk és ne akarjunk visszatérni másra. Viszont az opcionális szabályok kihagyásának én örülök, mert így azzal nem kell molyolni.
Ebben egyet értünk A másik dolog lesz egy két szabály amit szivem szerint hatályon kívül pakolnék mert nem vagyok számítógép... Alap ETK ban ezt szeretem, a helkyzet modosiotokon kivül sok mindenel nem kelelt számolni cak a fegyver adta bonuszokal, meg ha volt pajzs akkro azal. Nagy rikán mf fegyverel....
Mostmeg fegyver méret kategoria, átütés, fegyver képzetsége elenfélnél és nálad ösze hasonlitás... és emeltt méga harctéri gyakorlat is be zavar...
Herold Bardelot:
Szabályok... jó sok minden megváltozott, de sztem nincs túlbonyolítva... hasznos ha nem csak a km ismeri őket XD így a Jk esetleg már tud jelezni hogy de igen van plussz 3 sfém vagy sebzek 16-ot és van 3 átütésem.
Ha mindezt a Km-nek kell észben tartania vagy rákérdeznie akkor nyűgös a játék.
A slanoknál van az hogy pár diszp alapvetően megváltozott, ehhez pl nehéz volt hozzászokni, de slanunk ha jól tévedek nincs.
Jól látod... Ezen kivül a dolgokat neheziti a tél...
mert ugye télen 1,5 m mély hóban nem fogsz ugy harcolni mintha nem lenne hó... A ejges felületen meg csuszkálsz... A vékony jegű tavat legalább könnyen tudom lemodellezni Ha recseg a lovad alatt akkor törik. Aki meg jeges vizbe kerül.. nos az imátkozhat... de csak magában, mert a levegő kevés. Ez a része aránylag egyszerü
Varázs tárgyaid:
Egy részükre homályosan emlkszem, nem egy utols ötlet ha ki van nyomtatva mi mit csinál mert a 1+3 karakteres nevekböl rajtad kivül kevesen tudják mi mit csinál és miért...
Dreemer