• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Megbeszélés

Jelentkezések

Moderátor: Admin

Téma lezárva
365 hozzászólás • Oldal: 19 / 25 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Thor » 2009.02.16. 16:53

Herold

Így van, tényleg egy két dolgot indulásként megosztunk minden csapattal, de előtte a modulírókkal pár dologban meg kell egyeznünk, és sajnos most kicsit elhúzódott. Nem kell megijedni, nem halálosan komoly dologról van szó, de persze azért fontosak.

Ui: A tél igaz. :D
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Thor » 2009.02.16. 18:12

Nos úgy beszéltük meg, hogy minden KM majd a saját csapatának elmondja amit majd a kaland indulásával kapcsolatosan kell tudniuk.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.02.16. 18:13

Köszönöm

EDIT:

Először el akartam menni mellette foglalkozzatok fontosabb dolgokkal, azért apró betűvel megjegyezném:
Thor írta:nem halálosan komoly dologról van szó, de persze azért fontosak.

Ez kb olyan hogy:
-Ja és persze a fekete az fehér...
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.18. 13:26

Herold Bardelot írta:
Thor írta:nem halálosan komoly dologról van szó, de persze azért fontosak.

Ez kb olyan hogy:
-Ja és persze a fekete az fehér...
Azért nem egészen. Persze a halálosan komoly dolgok fontosak, de nem minden fontos dolog halálosan komoly. Hogy aquirral találkoztok vagy démonnal, az halálosan komoly dolog :twisted:, míg az, hogy a rátok támadó zombihorda létszáma 10 vagy 15, csak fontos, de semmiképpen nem halálos :D (Legalábbis 10 Tsz-en nem kéne annak lennie.)
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Vigo Odrich » 2009.02.18. 13:49

Martos, és bármelyik másik Km.

Az hogy például a kaland egy nyomozás ami javarészt Doranban(vagy bármely más mágikusan erősen védett vagy instabil helyen) játszódik a karakterek többségének nem jelent semmit.
Egy varázsló/tűzvari/bömös onnantól hogy a varázslóállam x km-es közelébe ért legfeljebb golyófogónak jó.

Csináltam a karaktert és pár dolog feltűnt.
Nem tudtam meghatározni mikor született a karim mert nincs dátum kihirdetve.
Nem tudtam hogy hol legyen a karim mert még csak az sincs meg hogy dél vagy észak a helyszín.

Gyakorlatilag, csináltunk egy karaktert, bele a vakvilágba, és majd a Km összerántja a csapatot valahogy....
Nem volt semmi támpont, és pl. egy toroni kalandban bármi ami nem toroni származású, érdekeltségű perceken belül rabszolgaként végezheti.

Biztos remek lesz a kaland és reménykedem benne hogy jól sikerül a tali.
De ettől függetlenül nem ártott volna ha kommunikáljátok a történéseket.
Abba nem szívesen gondolok bele, hogy azért nem történt ez meg mert még ez is bizonytalan.
Igen ezek a dolgok apróságok, lényegtelenek. De ha ez sincs, vagy nincs kihirdetve akkor mi vár a fontos dolgokra?

Egyenlőre reménykedve de igen nagy aggályokkal tekintek a tali elé. A dolgok alakulása pedig finoman szólva nem győzött meg, bármelyik csapatszerveződést is olvasom.

respect az alkotóknak
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege
Avatar
Vigo Odrich
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 268
Csatlakozott: 2008.08.14. 13:37
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.02.18. 14:08

Vigo Odrich írta:Csináltam a karaktert és pár dolog feltűnt.
Nem tudtam meghatározni mikor született a karim mert nincs dátum kihirdetve.
Nem tudtam hogy hol legyen a karim mert még csak az sincs meg hogy dél vagy észak a helyszín.

Gyakorlatilag, csináltunk egy karaktert, bele a vakvilágba, és majd a Km összerántja a csapatot valahogy....
Nem volt semmi támpont, és pl. egy toroni kalandban bármi ami nem toroni származású, érdekeltségű perceken belül rabszolgaként végezheti.
Arra nem gondoltál, hogy a helyszínt és a hasonlókat azért nem hirdettük meg, hogy mindenki jöjjön nyugodtan azzal a karakterrel, amihez leginkább kedve van? Aztán ahogy összeállt a csapat, a KM rábök egy pontra Ynev térképén, hogy itt lesz a kaland, mert a modul szempontjából ez nem releváns, így nyugodtan igazíthatjuk a csapathoz. Ha ez egy olyan kaland lenne, aminél lényeges, hogy Toronban, Doranban, vagy egyéb helyen játszódik, azt már rég kihirdettük volna, nem gondolod? Az egyedüli dolog amit kikötöttünk, az az, hogy télies időjárás lesz és hegyekben, ezt, megengedem, kicsit későn tettük közzé, De ahogy a kiírásban is megemlítette még Yvett: "a változtatás jogát fenntartjuk". Az időpont dettó, miért olyan fontos? Ha nem avatkozunk be egy korszakváltó történelmi fordulatba sem, akkor nem teljesen mindegy, pontosan mikor vagyunk?
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Vigo Odrich » 2009.02.18. 14:17

Nem akarok szarkasztikusnak tűnni

Ynev pont az a hely ahol a szomszéd ország tök ugyanolyan mint a kontinens túlsó felén élőké.
Az emberek/humanoidok szinte ugyanúgy reagálnak a többi élőlényre szinte bárhol yneven.
A kultúrális vagy vagyoni különbségeknek sehol sincs jelentősége.
Sehol nem ölnének meg ha Testvéremnek szólítod a szembejövőt, és a szerafizmus is általánosan elfogadott dolog.
A rasszizmus ismeretlen fogalom, az istenek meg puszipajtások.

Sok sikert a kalandhoz.

ui: nem szegényes a fantáziám, de a random kalandoktól kiráz a hideg.
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege
Avatar
Vigo Odrich
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 268
Csatlakozott: 2008.08.14. 13:37
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.02.18. 15:19

Üdv!

Martos

Köszönöm, hogy megengedted, hogy úgy érezzék az emberek, hogy "kicsit későn tettétek közzé". Ezzel annyi a baj, hogy nem kicsit, ahnem túlságosan későn tettétek közzé a nem elhanyagolható tényt.
Ne is haragudj, nem letámadni akarlak, de azért gondolj bele néhány dologba:

A havas hegyek egyrészről bizonyos karakterek (ld. lovagok és más lovasok, hajósok, stb.) létjogosultságát a nullával teszik egyenlővé, mert vagy használhatatlan a karakter legalább 70%-ban vagy egyszerűen nincs olyan reálisnak mondható motiváció, ami miatt felmászna a hegyre a hóba. Ezt azzal el lehetett volna kerülni, ha előre megadjátok a pontos információkat és mindenki azok alapján olyan karaktert tud készíteni, amit nem csak szeretne emgalkotni, hanem előre láthatólag a játékot is tudja majd élvezni vele anélkül, hogy teljesen kedvét szegné a kaland és az utólag megadott környezete.
Másrészről az utólagos böködés nem jó megoldás. (ld. példának a mi csapatunkat. Mivel nem volt semmi támpont mi megírtuk, hogy hol is vagyunk kezdésnél... egy nagy alföldön, esetleg a környező alacsony erdős röghegyeken... aztán "bökjél KM"?!?)

Időpont miért olyan fontos? Talán egy példával élnék itt is. Zászlóháború előtt vagy után játszunk? Ok a pontos évszám lehet elhanyagolhatónak tűnik, de nem mindegy, hogy az elmúlt 3-4 db TSZ-t úgy létük, hogy a boldog békeidőkben kalandozgattak a karakterek vagy végigcsatáztuk, véres mészárlások árán gyűrkőzve a gyűlölt ellenséggel. Azért ez az egy általad "jelentéktelen apróság" kategóriába sorolt dolog jelentősen kihat minden karakter előéletére, képességeire és jellemére. Több példát nem írok, remélem ez is rávilágít miről van szó.

A többi "apróságot" nem fejtegetem. Azt azért megkérdezném, hogy a fent említett dolgokat ti átgondoltátok? (Az eddigi hallgatások és utólagos információ csepegtetések alapján a "nem" tűnik valószínűnek.)

Gratulálok és további sikereket a heroikus munkáért, amit a találkozó szervezésébe és egy jó hangulatú, nem erőltetett kaland megírásába fektettek.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Thor » 2009.02.18. 17:06

Szép napot mindenkinek.

Először is elnézést kérek mindenkitől a késői kiírás miatt.

A dátumot azért nem találtuk ki, mert nekünk egyértelmű volt, hogy akkor játszódik aaz esemény, mikor Új Pyarron felépült, és az országok közti feszültség pont egyensúlyban van. Ezt évszámban nehéz leírni. A könyv szerint 3690 tájékától van ez az állapot.

Herold

Egyetértek Martossal.


Vigo Odrich, Quator ar Zaraquer

Nem kell megijedni. Mint Martos is leírta, a kaland úgy van kitalálva, hogy Ynev több pontjára is lelehet tenni. Így nincs megkötés, hogy csak ezzel és ezzel a vallással jöhetsz. Vagy orkkal nem lehet játszani. A csapatra írjuk a helyszínt, de azt meg megkellett várnunk, hogy mivel is lesznek a játékosok. Ezért nem írtuk eddig le, hogy hol is fog történni az esemény.

Az, hogy valaki tengerésszel, vagy lovaggal nem tud mit kezdeni a hegyen, ezt nem igazán tudom elfogadni. Először is az a játékos, aki tengerészt csinál, bár ez ritka szokott lenni, annak a csapatára kell támaszkodni, hiszen a kalandok kicsi száma játszódik csak a tengeren. Így nem igazán szoktak tengerészt indítani a játékosok. Szerintem ti is látjátok, hogy ez a tengerész dolog kicsit túlzás volt. A modul pedig nem 100%-os hegymászásról szól, így a lovag nyugodtan végig viheti a kalandot.



Quator PM-ben a többit.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.02.18. 17:37

Tudom nincs beleszúlásom de pártatlan vagyok-e téren.Mindkét oldalnak igaza van de most a jk résszel értek egyet.A múltkori taliból kiindulva nem árt közölni a modul jellegét, kincskeresés nyomozás stb.Mert az előző talira mi csináltunk két törpe harcost egy serenaya egy tűzvari és egy tolvaj és erre kaptunk egy full nyomozós modult. Amire ennek az összeállításnak esélye sem volt, a modul jó volt csak épp nem a mi csapat összeállításunknak.Ha tudom más karit viszek. Ilyen szempontból érdemes közölni a kari stílusát mert egy nyomozós modulba egy udvari ork harcos vagy egy barbár tök felesleges.Szerintem ez a többiek gondja...
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2009.02.18. 18:05

Egyet értek az előbb szólókka. Pl nekem egy lovag karim lesz nehézlovas harcmodorra speckózva, tele udvari képzettségekkel...kíváncsi leszek mire megy a magashegyi kalandban, mert ha tudom tuti nem ilyen karit hozok :S A másik meg, h a lovag a hegyekbe még a páncélját sem fogja tudni magával cipelni ló nélkül (ugye a ló nem fog a hegyekben nagyon mászkálni)
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Thor » 2009.02.18. 18:13

Semmi gond. Lehet másik karaktert is csinálni.

Hegy, tél, és nem nyomozós.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.02.18. 18:48

Thor írta:Semmi gond. Lehet másik karaktert is csinálni.

Hegy, tél, és nem nyomozós.


Az új karakterre csak egy megjegyzés: A mostani karakterek két hónap ciszolgatás eredményei. Ehelyett egy hét alatt másikat csinálni a kiírás kései változása miatt??? :shock:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Thor » 2009.02.18. 18:56

Elnézést. Úgy látom okot adtam a vitatkozásra. Azt szeretném megkérdezni, hogy akkor mit javasolsz, javasoltok, mit is kellene most tennünk. Mert az, hogy mit nem tettünk, azzal nem jutunk előrébb.
Ezért szeretném kérni a megoldásokat.

Köszönöm előre is.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.02.18. 19:13

Thor

Köszönöm a kérdést.

Szerintem egyszerűen ne legyen tél vagy ne legyenek hegyek. Vagy mindkettő. Ha mobil kalandot írtok, akkor egyszerűen csapatfüggően lehessen más éghajlaton/domborzaton játszani.
Nem újbóli szításnak mondom csupán ténymegállapításnak szánom: Ennyire közel a határidőhöz már ne adjatok kikötéseket a csapatoknak, hanem inkább próbáljátok a kalandot a meglévő igényekhez igazítani. (Pl jó ötletnek tartom akár csapatszervezésben, akár privát csatornán, hogy a KM-ek egyszerűen kérdezzék meg a JK-ikat, hogy akkor ők mire is készültek eredetileg, mire számítottak a teles kiderülésig.)

Természetesen amelyik csapat úgy érzi neki okés a hegyi-tél azoknak lehet nyudotan, minden probléma nélkül azt mesélni csak ez ne közületileg legyen ráerőlétetve minden csapatra.

Remélem tudtam segíteni.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
365 hozzászólás • Oldal: 19 / 25 • 1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25

Vissza: III.OM találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség