• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Megbeszélés

Jelentkezések

Moderátor: Admin

Téma lezárva
365 hozzászólás • Oldal: 11 / 25 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 25

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.01.16. 10:53

Értem, köszönöm.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.01.16. 14:35

A gyógyitaloknál szereplő 50ÉP egy csaparta, az megvásárolandó pap hiányában, vagy 50ÉPig ingyenes, a felett kell aranyból vásárolni?

szerk.: Ha valaki a méregkeverésnél +IP-ket szeretne a méregbe ölni, szintemelés miatt, mennyi pénzbe kerül +1IP?
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.01.16. 15:49

Az első kérdésedre a választ megtalálod a Találkozó részletei (Kiírás) topocban, olvasd át figyelmesen! :arrow:

A második kérdésed nem igazán értem. Ha van Méregkeverés képzettséged, akkor csak az alapanyagokért kell fizetned (Herbalizmussal még azért se :D) Ha nincs Méregkeverésed, vagy nem vagy elég képzett (nem jön ki a méreg a rendelkezésre álló IP-idből), akkor a taljes mérget meg kell venni, erről van egy hasznos táblázat az UTK 155 oldalán. Azt nem lehet, hogy te elkészíted a 0. szintű mérget, aztán valaki más megemeli a szintjét. Az ok: bár alapvetően ugyanazt a hatást érik el, a magasabb szintű méreg összetétele lehet teljesen különböző is (egy példa [savakkal, mert azokat kicsit jobban ismerem mint a mérgeket]: a hangyasav és a sósav is feloldja a nátriumot, csak a sósav kicsit gyorsabban, és hevesebb reakcióban - ugyanígy lehet, hogy két mérgező anyag is görcsöt okoz, de a magasabb szintű kicsit hatékonyabban) Magyarul: ha van 20 IP-d és szeretnél egy 21 IP-s anyagot, akkor mind a 21 IP-t meg kell fizetned, nem csak a különbözetet!
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Vigo Odrich » 2009.01.16. 15:52

Sziasztok!

Gyógyital 50 Ép a full csapatnak, ha van pap akkor nem kell fizetni érte, ennyi. Max annyi a varia hogy hány felé osztjátok.

Karilap:
Köszönjük :) !
Teszt:
Max Mp, Yp bár van valami kód beírva de nem számolja.
Mérgek: egy méregnek kétféle hatása van: egyik a sikeres próba eredménye a másik a sikertelené, mindkettőt a készítő határozza meg, annyi a kitétel, hogy sikeres próba esetén max egy kategóriával kisebb lehet a hatás. Erre a tábla ezen része nem alkalmas.
Varázslók(doran) a botjuk tulajdonságait a képzik során kapott tul növekményekből növelhetik, erre sincs mód.
A kp alap a könyvben nem a képzikkel növelt int. hanem a 135-ból vett érték.
Pszi: a membrán statikusan műxik, 10 pp, de nem lehet feltüntetni a létét.
Varázstárgyak: a tárgy költségét a mp értékéből számolja, rúnamágiával nincs mp-ból arany költség. Varázstárgyakhoz jó lenne leírás is, szinte egyik sem ugyanúgy műxik.
Mérgeknél ugyanez.
Van több helyesírási hiba is de ez a legkisebb.

Előtöri: annyi a változtatás hogy 5 hőstettet kell felsorolni.
Attól hogy egy alkimista a laborban kushad(egy kémikus ugyanezt teszi a sajátjában) nem érik kalandok, de mégis tud fejlődni, a képzettségeit fejleszteni és újat alkotni.

Mindez csak építő jelleggel, senki ne sértődjön be pls.
XV. Vigo Odrich, Haonwell hercege
Avatar
Vigo Odrich
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 268
Csatlakozott: 2008.08.14. 13:37
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.01.16. 16:53

Vigo Odrich írta:Sziasztok!

Gyógyital 50 Ép a full csapatnak, ha van pap akkor nem kell fizetni érte, ennyi. Max annyi a varia hogy hány felé osztjátok.
Pont ez tetszik, hogy végre el tudtam költeni a 60! aranyamat. Megvettem a ruhákat, vértet, apróbb tárgyakat, lovat, stb. Aztán maradt még egy 7 ép-s gyógyitalra elegendő pénzem (7x4x1,5)=42 arany értékben. :D
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.01.16. 17:35

Martos col Legium írta:Az első kérdésedre a választ megtalálod a Találkozó részletei (Kiírás) topocban, olvasd át figyelmesen! :arrow:

A második kérdésed nem igazán értem. Ha van Méregkeverés képzettséged, akkor csak az alapanyagokért kell fizetned (Herbalizmussal még azért se :D) Ha nincs Méregkeverésed, vagy nem vagy elég képzett (nem jön ki a méreg a rendelkezésre álló IP-idből), akkor a taljes mérget meg kell venni, erről van egy hasznos táblázat az UTK 155 oldalán. Azt nem lehet, hogy te elkészíted a 0. szintű mérget, aztán valaki más megemeli a szintjét. Az ok: bár alapvetően ugyanazt a hatást érik el, a magasabb szintű méreg összetétele lehet teljesen különböző is (egy példa [savakkal, mert azokat kicsit jobban ismerem mint a mérgeket]: a hangyasav és a sósav is feloldja a nátriumot, csak a sósav kicsit gyorsabban, és hevesebb reakcióban - ugyanígy lehet, hogy két mérgező anyag is görcsöt okoz, de a magasabb szintű kicsit hatékonyabban) Magyarul: ha van 20 IP-d és szeretnél egy 21 IP-s anyagot, akkor mind a 21 IP-t meg kell fizetned, nem csak a különbözetet!

A gyógyitalos rész nem volt nekem egyértelmű, de fentebb megértettem.
A mérgeknél a könyvben az van, hogy csórikám készít egy mérget, amire van IPje, ami 0. szintű, de mivel van hozzá speckó alapanyaga, emiatt 1 szinttel magasabb lesz.
Ez alapján, ha tudom, hogy mennyiért lehet 1IPnyi spec. alapanyagot venni, akkor tudom, hogy a méreg szintjének emeléséhez mennyi a költség a tudásomon túl.
Ezentúl:
van 1-2 olyan dolog, ami alapnak tartanék, mint felszerelés, de nem láttam a könyvben (kötszer, "farkasirha"), azon kívül a mérgek résznél nem számolja le az árból a képzettség IPjét.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.01.16. 22:25

Vigo
Vigo Odrich írta:Karilap:
Köszönjük :) !
Teszt:
Max Mp, Yp bár van valami kód beírva de nem számolja.
Mérgek: egy méregnek kétféle hatása van: egyik a sikeres próba eredménye a másik a sikertelené, mindkettőt a készítő határozza meg, annyi a kitétel, hogy sikeres próba esetén max egy kategóriával kisebb lehet a hatás. Erre a tábla ezen része nem alkalmas.
Varázslók(doran) a botjuk tulajdonságait a képzik során kapott tul növekményekből növelhetik, erre sincs mód.
A kp alap a könyvben nem a képzikkel növelt int. hanem a 135-ból vett érték.
Pszi: a membrán statikusan műxik, 10 pp, de nem lehet feltüntetni a létét.
Varázstárgyak: a tárgy költségét a mp értékéből számolja, rúnamágiával nincs mp-ból arany költség. Varázstárgyakhoz jó lenne leírás is, szinte egyik sem ugyanúgy műxik.
Mérgeknél ugyanez.
Van több helyesírási hiba is de ez a legkisebb.

Előtöri: annyi a változtatás hogy 5 hőstettet kell felsorolni.
Attól hogy egy alkimista a laborban kushad(egy kémikus ugyanezt teszi a sajátjában) nem érik kalandok, de mégis tud fejlődni, a képzettségeit fejleszteni és újat alkotni.

Mindez csak építő jelleggel, senki ne sértődjön be pls.
Az általad említett hibák egy része már orvoslásra került, csak Dreemer (nyilván, hogy minél előbb használhassátok) egy kicsit korábban elküldte Yvettnek, mint ahogy én neki az észrevételeimet. Remélhetőleg ez is előbb-utóbb közkinccsé lesz, addig is a felvetett problémáidat itt megválaszolnám:
1.) A mana-, kegy- és pszipontok már ki lettek javítva. Illetőleg az lehet a baj, hogy a hátterek közt nem tüntetted fel a megfelelőt (pszi érzékenység, mágikus fogékonyság, kegyelt - kisbetű/nagybetű nem számít, a helyesírás viszont igen!) Egyik őrült pillanatomban jutott eszembe, hogy ezt a kis furfangot beletegyem, mert zavart a barbárom kialakításánál, hogy mutatta a pszi pontjait.
2.) Igazad van a kétféle hatást illetőleg, kivéve abban, hogy max 1 kategóriával lehet kisebb a másodlagos hatás, mert legalább egy kategóriakülönbségnek kell lennie. Felhívom azonban a figyelmed arra, hogy a szükséges IP-ket a súlyosabb hatás határozza meg, tehát (adott esetben) a méreg árát nem befolyásolja.
3.) A dorani varázslók botjáról tényleg megfeledkeztünk :oops: Amint érkezésem lesz rá kijavítom, kivéve ha addigra egy másik készítő már megtette ezt.
4.) A kp alappal kapcsolatban megint csak igazad volt, bár itt egyszerű volt a javítás.
5.) Nem értem a membránnak minek kéne külön hely, hisz ez semmilyen értékre nincs befolyásolással, "csak" egy "egyszerű" pszi diszciplína, amit 10 Yp-ért lehet aktiválni. Ennyi erővel feltüntethetnénk mondjuk az abszolút látásnak is egy rublikát, de nem tettük, mert az értékeken nem változtat semmit.
6.) A varázstárgyak költsége úgy van beállítva, hogy a 1,5 arany/1 mana árat csak a kiírásban szereplő 140 Mp érték elérése után számolja.
7.) Semmi nem akadályoz téged (sem senki mást) abban hogy leírd a pontos hatását a varázstárgynak/méregnek, sőt, azt hiszem az összes KM nevében csak biztatni tudlak ebben. Az, hogy nincs külön helye ennek, azzal okolható, hogy ez a táblázat eredetileg egy a karakter statjának kiszámolását segítő valamiből nőtte ki magát karilappá. Ez azonban ne gátoljon meg senkit abban, hogy az egyik cellába (esetleg többe) leírja a tárgy/méreg pontos hatását!
8.) A hejesírássi hibákat ott írtjuk, ahol összefutunk velük, de az emberi gyarlóság okán reménytelennek tűnő harcot folytatunk... :uzi:
9.) Az előtöris kérdéssor szintén csak egy iránymutató azoknak, akik ezzel a résszel bajban lennének. Ha késztetést érzel rá, nyugodtan írj saját kútfőből, ez tényleg csak azért van, hogy meghatározzuk körülbelül mit is várunk egy előtöritől.

Ahogy így elnézem a dolgok állását, lehet, hogy kéne írnom egy User's Manual-t :lol:

Shia-ko
Shia-ko írta:A mérgeknél a könyvben az van, hogy csórikám készít egy mérget, amire van IPje, ami 0. szintű, de mivel van hozzá speckó alapanyaga, emiatt 1 szinttel magasabb lesz.
Ez alapján, ha tudom, hogy mennyiért lehet 1IPnyi spec. alapanyagot venni, akkor tudom, hogy a méreg szintjének emeléséhez mennyi a költség a tudásomon túl.
Ezentúl:
van 1-2 olyan dolog, ami alapnak tartanék, mint felszerelés, de nem láttam a könyvben (kötszer, "farkasirha"), azon kívül a mérgek résznél nem számolja le az árból a képzettség IPjét.
Először is hadd hívjam fel a figyelmed arra, hogy vigyázz: egy szint növeléséhez nem 1, hanem 3 IP kell! Másodszor: a speciális körülményekből adódó bónusz 1-3-ig terjedhet, és minden esetben a KM-mel kell egyeztetni. Tehát nyilván a hozzávaló árát is vele kell lebokszolnod. Az UTK-ban fel nem sorolt felszerelési tárgyak áráról szintén vele kéne majd tárgyalnod. A méregkeverésből származó "ingyen" IP-ket nem igazán lehet Excellben beszámítani. Addig rendben volna, hogy a méregkeverést is ugyanúgy felismertessem vele, mint a fentebbi esetben bizonyos háttereket, de a hozzátartozó fokot már nem igazán lehet beolvastatni. Egy programnyelvben nem okozna ilyesmi gondot, de mint mondtam már, tudomásom szerint az Excell ilyesmire nem képes. Csak azt tudnám megcsinálni, hogy vagy egy 1. fokú méregkeverő is ingyen kapna minden mérget, vagy (ahogy most van) az 5. fokúnak is beleszámolja a költségvetésébe. Egy javaslatom van: azokat az anyagokat, amelyeket ingyen elő tudsz állítani, ne abba a rovatba írd - hisz, mint már említettem, rengeteg üres cella van, sőt csinálhatsz új, teljesen üres munkalapokat is.

Ui: bocs, a hosszú hozzászólásért, én se szeretem őket, de van, amikor szükségesek.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.01.16. 22:51

Martos col Legium írta:2.) Igazad van a kétféle hatást illetőleg, kivéve abban, hogy max 1 kategóriával lehet kisebb a másodlagos hatás, mert legalább egy kategóriakülönbségnek kell lennie. Felhívom azonban a figyelmed arra, hogy a szükséges IP-ket a súlyosabb hatás határozza meg, tehát (adott esetben) a méreg árát nem befolyásolja.

Azt nem is firtattam, de a költségeket akkor kiirtom, anyagvarázslóként sztem meg tudom indokolni hogy van és kész :D .

Martos col Legium írta:4.) A kp alappal kapcsolatban megint csak igazad volt, bár itt egyszerű volt a javítás.

Már kieszközöltem a cella cserét.
Martos col Legium írta:5.) Nem értem a membránnak minek kéne külön hely, hisz ez semmilyen értékre nincs befolyásolással, "csak" egy "egyszerű" pszi diszciplína, amit 10 Yp-ért lehet aktiválni. Ennyi erővel feltüntethetnénk mondjuk az abszolút látásnak is egy rublikát, de nem tettük, mert az értékeken nem változtat semmit.

Nos egy eccerű magyarázata van: KM: ami nincs a karilapodon az nincs! Az abszolút látást ne keverd ide, azt nem tarthatod fent hosszú távon.
Martos col Legium írta:6.) A varázstárgyak költsége úgy van beállítva, hogy a 1,5 arany/1 mana árat csak a kiírásban szereplő 140 Mp érték elérése után számolja.

itt is: akkor simán törlöm a kapcsolt részeket, nekem (a karinak) ez semmibe se kerül. Ötvös a drágám.
Martos col Legium írta:7.) Semmi nem akadályoz téged


Ez is igaz, csak a talált "hibákat" küldtem be. ;)

No akkor kicsit átvarrom.

Kérdés, hogy ne csak off legyek:
az ismert(nem rendelkezésre álló hanem az összetételét ismerem) mérgekről csináljak egy több oldalas listát, vagy a 4. fokú méregkeverésnek van valami határa?
Gyakorlatilag annyi féle méreg előállítható, hogy lehet névgenerátort fogok hozzá használni
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.01.16. 23:29

Herold Bardelot írta:
Martos col Legium írta:5.) Nem értem a membránnak minek kéne külön hely, hisz ez semmilyen értékre nincs befolyásolással, "csak" egy "egyszerű" pszi diszciplína, amit 10 Yp-ért lehet aktiválni. Ennyi erővel feltüntethetnénk mondjuk az abszolút látásnak is egy rublikát, de nem tettük, mert az értékeken nem változtat semmit.

Nos egy eccerű magyarázata van: KM: ami nincs a karilapodon az nincs! Az abszolút látást ne keverd ide, azt nem tarthatod fent hosszú távon.

Mi számít hosszútávnak? Ha elolvasod a leírását, kiderül, hogy csak addig marad meg a membrán, amíg az azt létrehozó tudat aktív. Tehát 2-3 napnál tovább semmiképp, mert annál sokkal tovább nemigen bír ébren maradni senki. Most mondhatnád, hogy a dinamikus pajzs is csak addig létezik, amíg koncentrálnak rá, de az azért lett feltüntetve, mert a belefeccölt pszipontok ideiglenesen levonódnak a max pszi-ből. (Bár ez már tényleg off, én itt megjegyezném, hogy szívem szerint a varázslást és a pszihasználatot engedélyezném a dinamikus pajzs mellett, különben nem igazán lenne értelme az ideiglenes max pszipont veszteségről beszélni)

Herold Bardelot írta:Kérdés, hogy ne csak off legyek:
az ismert(nem rendelkezésre álló hanem az összetételét ismerem) mérgekről csináljak egy több oldalas listát, vagy a 4. fokú méregkeverésnek van valami határa?
Gyakorlatilag annyi féle méreg előállítható, hogy lehet névgenerátort fogok hozzá használni

Van határa a 4. fokú méregkeverésnek: max IP-nek hívják. Azt meg, hogy egy adott hatású mérget hogy nevezel el, én teljességgel rád bízom (a KM-ed nevében persze nem beszélhetek :))
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.01.16. 23:37

Ja, a fent lévő karilapról annyit, hogy a vértek MGT-jével is hibásan számol (ez talán egy varázslónak nem tűnik fel annyira), ezt is javítottam az Yvettnek elküldött verzióban, de fontos: az MGT-t pozitív értékként kell beírni, úgy számol helyesen! Ennek oka, hogy az alkotók szerint ha a mozgást gátló tényező negatív, akkor az segíti a mozgást.

Remélem nemsokára tesztelhetitek a következő (és remélhetőleg utolsó) verzióját!
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.01.16. 23:59

Martos col Legium írta:Van határa a 4. fokú méregkeverésnek: max IP-nek hívják. Azt meg, hogy egy adott hatású mérget hogy nevezel el, én teljességgel rád bízom (a KM-ed nevében persze nem beszélhetek :))


A felvetés hátsó szándéka hogy teremtéssel mi az amit elő tudok állítani, így ami 20 ip alatt van azt mindet.
De csak ha ismerem hogy miből készül és itt van a kutya elásva, mi az amit ismerhetek?
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.01.17. 1:03

Szerintem egy 4. fokú méregkeverő elég nagy csóka ahhoz, hogy akár ki is találjon mérgeket, mivel a gyakran (és kevésbé gyakran) használatos alapanyagokkal és hatásukkal tisztában van.
Egyébként meg azt ismersz, amiről meg tudod győzni a KM-et.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.01.17. 11:35

Üdv!

Akkor egy eleve már javított hibákat tartalmazó karakterlapba nem töltöm fel a karakteremet, mert utána még minimum 1-szer, de valszeg többször meg kellene tenni. Kérdésem az lenne mikorra várható a véglegesnek mondható változat, ami mindenkinél ugyan olyan fejlettségi szinten van? Elkerülendő, hogy egy olyan hibás lapot kelljen tesztelni, aminek a hibáit már régen javították a fejlesztők maguktól.

(Csak zárójelesen írom le a saját meglátásomat: Az excel táblázat a számítások segítéséhez tényleg hasznos és jó dolog, de egy tényleges karaktert felvinni átláthatóan és felesleges segédtáblák nélkül sokkal egyszerőbb szöveges alapon, wordben mondjuk, megcsinálni, hogy aki ki tudja számolni papíron (esetleg bravúrral fejben) a saját értékeit, az csak azt tölthesse ki.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Rannien Siey » 2009.01.17. 13:57

Helló!

Azt szerteném megkérdezni, hogy az elf papokkal (megtartókkal) hogyan lehet lenni? Mert a megtartók nincsenek kidolgozva az ÚTK-ban.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rannien Siey 2009.01.17. 13:58-kor.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Avatar
Rannien Siey
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 799
Csatlakozott: 2008.08.17. 13:18
Tartózkodási hely: Szolnok
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2009.01.17. 13:57

A táblázat akkor lesz elérhető, amint Yvett feltölti, mert már elküldtem neki.
Egyébként Quator jó a meglátásod: ez tényleg inkább csak egy segédlet, ami a számolást könnyíti annak, akinek ez nehezebben megy (meg aki lusta :lol:)

Rannien

Az én véleményem szerint (bár erre persze a többieknek is rá kell bólintania) alkoss egy elf pap kasztú karaktert, aztán az egyedi varázslatait megtalálhatod korábbi könyvekben (pl Summárium) és a KM-eddel próbáljátok meg összehangolni az UTK-val. Tudom, hogy ezek a könyvek elvileg már nem érvényesek, azonban az UTK-ban valóban nincs benne az összes kaszt, így azok megalkotásához vissza kell nyúlni a "gyökerekhez".
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
365 hozzászólás • Oldal: 11 / 25 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 25

Vissza: III.OM találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség