Go to footer

Gurító-Szoba

A sötétség... csak egy pillanat az egész...

Moderátor: Admin


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.02.27. 15:32

Fájdalom:

1k6 = 2 [2]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.10. 21:15

Célzó dobás könnyű nyílpuskával:

Ké:
1k10+35 = 6(+35) [41]

Cé:
1k100+35 = 35(+35) [70]

Sebzés:
1k6 = 2 [2]

Védekezés esetére a támadást elhagyom.
Hárítótőrrel védekezőharc:

Vé: 108+40=148

Képességpróbák (szükség esetére):

Gyorsaság:13
1k10 = 4 [4]

Ügyesség: 15
1k10 = 7 [7]

Érzékelés: 14
1k10 = 7 [7]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Shackallor » 2015.03.11. 5:09

1k10 = 5 [5]
1k10 = 8 [8]
1k10 = 9 [9]

1k100 = 86 [86]
1k100 = 63 [63]
1k100 = 36 [36]
Rend és Halál. Ha ezt a két szót megérted, mindent megértesz.
Avatar
Shackallor
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 356
Csatlakozott: 2008.04.21. 0:22
Tartózkodási hely: Krán


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Shackallor » 2015.03.11. 17:41

a hol-kapott-el-a-randa-nyílvessző című játékot az mtk szúrótáblázata alapján dobom:


1k10 = 5 [5] testrész
1k10 = 7 [7] specifikáció
Rend és Halál. Ha ezt a két szót megérted, mindent megértesz.
Avatar
Shackallor
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 356
Csatlakozott: 2008.04.21. 0:22
Tartózkodási hely: Krán


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.12. 7:19

Egyenlőre kidobom a kért próbákat és a sérülést, a kalanddal hétvége előtt sajna nem tudok épp ésszel foglalkozni, de mindenképpen gyüvök majd. :)

26Fp-1k6 lőtt seb lábszárra:
1k6 = 6 [6]

Érzékelés:14
1k10 = 2 [2]

Intelligencia:14
1k10 = 8 [8]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.12. 7:23

:shock:
Ez a nyílvessző vicces kedvében volt, szal az íjászszabály értelmében adnom kell a karimnak még 1k6 sérülést. :D

20Fp-1k6
1k6 = 2 [2]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.14. 19:18

Célzó dobások egy kör erejéig:

1k100+35 = 30(+35) [65]
1k100+35 = 19(+35) [54]
1k100+35 = 48(+35) [83]

Sebzések:

1k6 = 4 [4]
1k6 = 5 [5]
1k6 = 2 [2]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.16. 20:17

Képességpróbák:

Ügyesség: 15
1k10 = 9 [9]

Állóképesség: 12
1k10 = 7 [7]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Shackallor » 2015.03.17. 17:37

Rar

1k10 = 1 [1]


Lövész



1k100 = 30 [30]


maszkos


1k10 = 2 [2]

1k100 = 87 [87]


1k6+3 = 2(+3) [5]

kapitány


1k10 = 3 [3]

1k100 = 6 [6]


1k6 = 1 [1]
Rend és Halál. Ha ezt a két szót megérted, mindent megértesz.
Avatar
Shackallor
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 356
Csatlakozott: 2008.04.21. 0:22
Tartózkodási hely: Krán


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.17. 19:47

// Sajna a hét eleje nekem egy fejlövés. :D A lényeg, hogy e nem hétköznapi eseménytől valami ébredni fog a karakterben, csak még nem formálódott rendesen szavakba. Ugyan nem saját ötlet, de színesítésnek talán megállja a helyét. Am ez maradandó állapot kezdetét fogja jelenteni, vagy jelentené, amennyiben elfogadod. Természetesen nem ragaszkodom hozzá. :) Kidobom közben az ügyit is, hogyan nyekkenjen a zárdába. Cselekményeket befolyásoló reakció nem lesz, tehát mehetsz tovább, ha gondolod. //

Ügyesség: 15
1k10 = 9 [9]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.17. 19:48

Nyekk :lol:
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.26. 7:25

// Bocs, hogy ide írok, csak gondoltam inkább a gurítóba offolok, amúgy meg dobok is egy-két próbát.

Köszi a szintlépést, kb 1000 éve nem léptem szintet mágusos karival. :)
Még nem számolgattam semmit, de első gondolatra a karakter Fp-it, Hm-jét és Mp-it erősíteném majd reális arányban. A Kp-kre szánt KAP-ok egyenlőre (tanulgatás híján) talonban maradnak.
Nemsokára előállok a számadatokkal.

Szóval az lenne a kérdésem, hogy Vyergas biztos lehet benne, hogy valóban az apjával beszél, vagy esetleg felmerülhet benne valami cselszövés? (pl: nem is az apja?) Vagy ennek kibogozása is a szerepjáték határain belül kell maradjon?

Amúgy a szörnyecskémbe ültetett kisdémon kussolni fog. Tudja az, hogy mikor kell hallgatni. :)
Átgondolom a dolgokat, hétvégén megpróbálok valamit összehozni. //

Szükség esetére:

Érzékelés: 14
1k10 = 5 [5]

Intelligencia: 14
1k10 = 2 [2]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Shackallor » 2015.03.26. 16:01

\\ Oh hello OFF: A szintlépést magadnak köszönd;), főleg, ha Vyergas már annyira paranoid, hogy kételkedik abban, hogy az apja áll előtte:))))) Kérem szépen kijátszani ezt is .
A próbának köszönhetően 98 %ig biztos vagy Arius kilétében. Érzékelni most a Tárgyalóban nem nagyon tudsz, mert Atyád aurája elnyomja a Tiédet.
Amúgy tényleg ő az halálán. A mostani párbeszédek (is) segítenek építeni a (régi) kapcsolatot (is) Atyáddal, múltaddal.

Fontos lesz, mert régi flasheken keresztül elér majd még Hozzád.

A flasheket sárgával jelölöm majd. Mindegyikben részt veszel, de nem muszáj reagolni rá. Csak ajánlott:)))))).( Így láthatjuk, mi zajlott le fiatal Vyergas fejében, amit teszemazt később be tudsz építeni akár új zászlód címerébe is.).



Figy ami most jön, azt ne büntinek vedd, ok? Muszáj kicsit meggyötörnöm a fiút a gyorsabb haladás érdekében, hogy később is életképes maradhasson.
A sokkal későbbiekben vedd úgy, hogy lenyomhatsz egy túrát Kránban. Eddig viszonylag kötve voltak kezeid.De ígérem neked, ha eléred a 3 - 4. Tszt, oda mehetsz, ahová akarsz. Az Egyetlen a tudója, akár a Határon kívül is, ha úgy esne. Csak bátran. Ja, az ajándékot (néhány reaggal később jön) majd fontold meg, a közelharc még hasznodra lehet ugye kevésbé defenzív környezetben is.;) Kapsz nemsokára pajtásokat, vigyázz rájuk.

Arius Verse lesz a mestervizsgád. Nem szokásod, de légyszi véletlenül se köhelyezd el.

Lassan három hónapja játszunk, szóval a legkevesebb egy spoiler: Vyergas, vagy ahogy majd hívni akarod, megérdemli, hogy Arius Versét elordítsa népének...

Ha valamit, bármit fejleszteni akarsz kpkből, szólj és úgy intézem, hogy legyen rá lehetőség.
Tanácsom, hogy hanyagold az fpket, legalább egy Tsz erejéig nem lesz szükséged rájuk;)
Jó ötlet a talonban tartott Kp, mert úgy a későbbiekben AKÁRMIT megtanulhatsz, amikor már nagyjából belőtted a saját korlátaidat. Játékodhoz mérten pedig instant kedvezményekkel szolgálhatok bármiből, mire szükséged lenne. ;)


Végsősoron a most következőek azért lényegesek, mert most alapozod meg azokat a meglepiket, amiket szánok Neked a közeljövőben.


Hajrá!\\
Rend és Halál. Ha ezt a két szót megérted, mindent megértesz.
Avatar
Shackallor
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 356
Csatlakozott: 2008.04.21. 0:22
Tartózkodási hely: Krán


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Shackallor » 2015.03.26. 16:09

Rar

1k10 = 6 [6]

1k10 = 6 [6]


csuklyások
1k10 = 6 [6]
1k10 = 1 [1]
1k10 = 8 [8]
1k10 = 10 [10]
1k10 = 6 [6]
1k10 = 4 [4]

1k10 = 7 [7]
1k10 = 8 [8]
1k10 = 1 [1]
1k10 = 10 [10]
1k10 = 4 [4]

1k100 = 5 [5]
1k100 = 67 [67]
1k100 = 97 [97]
1k100 = 40 [40]
1k100 = 46 [46]


Arius

1k10 = 9 [9]
1k10 = 4 [4]


1k100 = 44 [44]
1k100 = 54 [54]


nem csata;)

Légyszíves dobj majd nekem hat Asztrál és hat Karizma - próbát. És imádkozz:)
Rend és Halál. Ha ezt a két szót megérted, mindent megértesz.
Avatar
Shackallor
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 356
Csatlakozott: 2008.04.21. 0:22
Tartózkodási hely: Krán


Re: Gurító-Szoba

HozzászólásSzerző: Narxes » 2015.03.26. 17:53

Légy üdvöz Káosz, ne kímélj. :D //

Asztrál: 14
1k10 = 2 [2]
1k10 = 10 [10]
1k10 = 3 [3]
1k10 = 2 [2]
1k10 = 8 [8]
1k10 = 3 [3]

Karizma: 16
1k10 = 3 [3]
1k10 = 2 [2]
1k10 = 9 [9]
1k10 = 8 [8]
1k10 = 10 [10]
1k10 = 5 [5]
Avatar
Narxes
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 226
Csatlakozott: 2012.01.16. 3:19

ElőzőKövetkező

Vissza: Fórum kezdőlap

Vissza: Krán

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó